بازگشت دلیا اُونز به فهرست پرفروش ها

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

بازگشت دلیا اُونز به فهرست پرفروش ها

زمانی برای بخشش نوشته جان گریشام پس از گذشت ده هفته از انتشار و با دو پله صعود نسبت به هفته گذشته بار دیگر در صندلی اول پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. سومین کتاب از مجموعه جیک بریگانس درباره جوانی شانزده ساله در دهه 1990 میلادی است که به قتل معاون اداره پلیس متهم شده است.

صلیبِ کشنده نوشته جیمز پترسون و با موضوع الکس کراس در رتبه دوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. بیست و هشتمین کتاب از مجموعه الکس کراس که هوادارانش را به شدت شادمان کرد درباره دو قتل جداگانه است که کراس را روانه آلاباما می نماید. اَلکس کراس، نام شخصیت اصلی داستان های پترسون است که در واقع شرلوک هولمز قاره آمریکا محسوب می شود؛ شخصیتی که دریافتن پاسخ سوال هایش تنها به توانایی های خاصش به عنوان یک کاراگاه تکیه نمی نماید و روانشناس ماهری است که با تحلیل آگاهانه خود از انسان ها و شرایط اطرافش به گونه ای به سوی کشف حقیقت قدم برمی دارد و به قصه شاخ و برگ می دهد که خواننده تا آخرین فصل کتاب نمی تواند خاتمه قصه را حدس بزند و این عنصری است که نویسندگان معدودی به آن دست یافته اند. شاید به همین دلیل است که کتاب های پترسون بیشتر از نویسندگان دیگری که در این ژانر می نویسند مورد استقبال هواداران داستان های معمایی و جنایی نهاده شده و سال ها در صدر جدول پرفروش ترین آثار مانده است و نویسنده را تبدیل به پرفروش ترین نویسنده جهان نموده است.

بازیکن شماره دو نوشته ارنست کلاین در رتبه سوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. این کتاب در واقع ادامه بازیکن شماره یک است که در سال 2011 منتشر شده است. وید وات با تکنولوژی جدیدی آشنا می شود که به انسان اجازه می دهد به عرصه خطرناکی از علم دست یابد که می تواند منجر به نابودی بشر شود.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت در رتبه چهارم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. کتابی که در فهرست های برتر مجلات مختلف سال جاری نهاده شد. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه می شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

بازگشت نوشته نیکولاس اسپارکز این هفته در رتبه پنجم پرفروش ها قرار گرفته است. بازگشت داستان دکتری از نیروی دریایی که از افغانستان باز می شود و دو زن زندگی او را برای همواره تغییر می دهند.

روشنایی روز نوشته دیوید بالداچی در رتبه ششم پرفروش ها قرار گرفته است. آلتی پاین، مأمور اف بی آی در جست و جوی خواهر دوقلویش است که همزمان با جست و جوی بازپرسی نظامی از یک توطئه ای جهانی برای جنگ می شود.

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دِلیا اُوِنز پس از گذشت 114 هفته به رتبه هفتم پرفروش ها بازگشت. داستانی هیجان انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال ها به تنهایی در جنگل زندگی نموده است ناگهان متهم به قتل می شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1393

به "بازگشت دلیا اُونز به فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دلیا اُونز به فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید