اهمیت شناخت جهت کاری در اولین قدم!

به گزارش شارژ 10، تغییر جهت یا پیووت (Pivot) از مراحلی است که هر فردی ممکن است با آن روبرو شود.

افراد مختلف در طول دوران کاری با مسائل و مسائل متنوعی روبرو می شوند. علاوه بر آن ممکن است پس از مدتی افراد تصمیم بگیرند نوع کسب و کار خود را تغییر دهند یا در زمینه ای تازه از کسب و کار فعالیت کنند. در تمام شرایط، قبل از تغییر جهت یا Pivot بهتر است که بازار تازه را شناسایی کنید و رفتار و روحیات مشتریان آن را به خوبی بشناسید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

اهمیت شناخت جهت کاری در اولین قدم!

بیشتر فروشندگان و کارآفرینانی که راستا کاری خود را به اشتباه انتخاب می کنند؛ بدون مطالعه، اشتباهات گذشته خود را تکرار می کنند. آن ها در بخشی از بازار پیروز نمی شوند و برای جبران این شکست، بخشی تازه انتخاب می کنند که کاملا متفاوت از نوع کار قبلی است. نکته مهم این است که آن ها بیشترا در بخش های تازه نیز شکست می خورند؛ چرا که بدون شناخت کافی دست به تغییر می زنند.

برخی اوقات عدم استقبال از محصول به خاطر کیفیت پایین آن است. اما در زمان های دیگر ممکن است محصول شما عالی باشد، ایده خوبی در آن نهفته باشد و قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته باشید. دلیل اصلی رد شدن چنین محصولی از طرف مشتریان، این است که شما جامعه اشتباه را برای عرضه محصول خود انتخاب کرده اید.

راه حلی که کارشناسان کارآفرینی برای جبران شکست ها در امر فروش می دهند، این است که پس از چند مرحله اصلاح محصول و شکست خوردن مجدد، در پی تغییر جامعه هدف مشتریان باشید. به عنوان مثال یک تولیدکننده برنامه های ویدیویی عنوان می کند که ابتدا برنامه های خود را در تلویزیون های کابلی عرضه می کرد. او که پس از بررسی های متعدد از مناسب بودن محتوای خود مطمئن شده بود، هنوز هم با عدم استقبال روبرو می شد. او پس از مدتی تصمیم گرفت محتوای ویدیویی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کند و با این تغییر راستا، توانست مخاطبان اصلی خود را پیدا کند

منبع: الی گشت
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2036

به "اهمیت شناخت جهت کاری در اولین قدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت شناخت جهت کاری در اولین قدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید