اطلاع رسانی درباره سفر به قطر و تورهای جام جهانی

به گزارش شارژ 10، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شماره تلفنی را برای اطلاع رسانی درباره قطر و سفر جام جهانی 2022 و همچنین ثبت شکایت در این مورد، گفت.

اطلاع رسانی درباره سفر به قطر و تورهای جام جهانی

به گزارش خبرنگاران روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بیان نمود: سامانه ملی سفر با شماره تلفن 09629 در دوران جام جهانی قطر 2022، شبانه روز آماده پاسخگویی درباره برنامه مسابقات، اطلاعات ورزشگاه ها، معرفی اماکن گردشگری و تفریحی قطر، اماکن اقامتی و هتل ها، آب و هوا و شرایط جوی شهرهای مختلف این کشور، شماره تلفن های ضروری، مراکز درمانی و بیمارستانی، قوانین و مقررات کشور قطر، قوانین ورود به ورزشگاه ها، اقدامات ممنوعه و اطلاعات کنسولی است.

همچنین، شهروندان ایرانی که برای هواداری از تیم ملی فوتبال و تماشای بازی های جام جهانی به قطر سفر کرده اند می توانند با شماره تلفن 00989629 نظرات، شکایات و تقدیرهای خود درباره عملکرد آژانس های مسافرتی، دفاتر خدمات گردشگری و شرکت های هواپیمایی ایرانی را ثبت و پیگیری کنند.

بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا کنون حدود 1700 نفر تور جام جهانی را خریده اند که برای 1200 نفر آن ها جواز ورود به قطر (هایا کارت) صادر شده است. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران همچنین گفته است، برخی از مسافران جام جهانی درباره بلیت بازی ها شکایت هایی داشته اند که به دست عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسیده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2149

به "اطلاع رسانی درباره سفر به قطر و تورهای جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع رسانی درباره سفر به قطر و تورهای جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید