از تخفیف های بلک فرایدی جا نمانید!

به گزارش شارژ 10، بلک فرایدی یا آدینه سیاه روز بزرگی برای عاشقان خرید در سراسر دنیا به شمار میرود. حالا حدود نیم قرن است که مردم در آدینه سیاه تمام اجناس مورد احتیاج خود را، از لوازم خانگی تا پوشاک و خوراکی و البته انواع خدمات مورد احتیاجشان با کمترین قیمت ممکن به دست می آورند.

از تخفیف های بلک فرایدی جا نمانید!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام همگردی، شایع ترین داستان درباره حراج بلک فرایدی مربوط به ماجرای خرده فروشان آمریکایی است که به علت نداشتن اوضاع درست اقتصادی بیشتر اجناس خود را با کمتر از نصف قیمت به فروش گذاشتند. ولی از آنجایی که استقبال خوبی به عمل آمد، سود کلانی هم به دست آوردند. همین شد که هر سال خرده فروشان تخفیفات زیادی برای مشتریان خود در نظر گرفتند تا هم خودشان سود کسب نمایند و هم مشتریان از خرید لذت ببرند.

صاحبان کسب و کار در ایران هم چند سالی است به این جریان جهانی پیوسته اند و نه تنها مشتریان بیشتری به دست می آورند، که در فکر آنها خاطره ای خوش از خریدی پرتخفیف به جا می گذارند.

سال جاری هم بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تخفیفات ویژه بلک فرایدی برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

حراج گیف بلک فرایدی

اگر در این روزهای سرد پاییزی قصد دارید عزیزانتان را خرسند کنید، می توانید با خرید و سفارشی کردن انواع گیف و استیکر این کار را خیلی ساده انجام دهید. حراج گیف بلک فرایدی در این ایام می تواند بسیار به صرفه باشد، در واقع شما با پرداخت هزینه کمی، یک گیف مناسب با طرح و شکل دلخواه را به شخص موردنظر خود هدیه می دهید.

البته از حراج استیکر بلک فرایدی هم نباید غافل شد؛ استیکرهای سفارشی، مجذوب کننده و خنده دار هم می توانند روش خوبی برای غافلگیر کردن اطرافیان باشند!

حراج لوازم خانگی بلک فرایدی

لوازم خانگی که با افزایش نرخ دلار، این همه رشد قیمتی داشته، در روز آدینه سیاه تخفیف های زیادی پیدا می نماید. خیلی از افراد که امکان تعمیر لوازم خانگی را ندارند، یا احتیاج به تعویض این وسایل دارند، خرید آن را در همین روزها انجام می دهند.

مخصوصا خرید لوازم خانگی بزرگ که در حال حاضر برای آن ها باید مبلغ زیادی پرداخت کرد. در کل حراج لوازم خانگی بلک فرایدی صرفه زیادی دارد و حتی برای تهیه جهیزیه هم گزینه ای عالی به شمار میرود.

حراج خرید تلویزیون بلک فرایدی ، یخچال، گاز و … همگی مواردی هستند که می توانید روی آن حساب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

حراج ابزارهای تکنولوژی و سیستم های صنعتی

فروشندگان ابزارهای تکنولوژی و همینطور سیستم های صنعتی نیز سعی می نمایند با شرکت در حراج بلک فرایدی، تخفیف های خوبی برای مشتریان خود ارائه دهند.

ماژول های الکتریکی و سیستم پیجینگ هم از جمله کالاهای پرکاربرد تخصصی هستند که با حراج بلک فرایدی قیمت مناسب تری پیدا می نمایند. ماژول نوعی ابزار برای ساده سازی سیستم ها و مدارهای مختلف است. این محصول بسته به سیستمی که در آن قرار می گیرد، کارکرد متفاوت خواهد داشت.

سیستم پیجینگ هم برای مراکز صنعتی و ادارات کاربرد زیادی دارد و از آن می توان برای اعلام شرایط اضطراری، پخش پیغام ها و … استفاده کرد. پس اگر احتیاجمند چنین سیستم ها و لوازمی هستید، از تخفیفات بلک فرایدی غافل نشوید.

در ادامه چند مجموعه معرفی خواهند شد که در زمینه های مختلف فعالیت دارند و به مناسبت حراج آدینه سیاه تخفیفات خوبی در نظر گرفته اند؛

ماژول های سیسکو در نت استاک

فروشگاه نت استاک با 15 سال فعالیت در تامین ماژول های سیسکو ، فروش ماژول های ماژول سیسکو GLC-T ، ماژول سیسکو SFP-10G-LR ، ماژول سیسکو SFP-10G-SR ، ماژول GLC-LH-SMD ، ماژول سیسکو GLC-LH-SM را با یک سال گارانتی تعویض و تضمین برترین قیمت به مشتریان عرضه می نماید. مشتریان گرامی این امکان را دارند تا برای اطلاع از تخفیفات بلک فرایدی و استفاده از شرایط ویژه آن از بخش پروموشن های سایت نت استاک تماشا نمایند.

برگ و باد

فروشگاه برگ و باد با قیمت های عالی همواره یکی از فروشگاه های خوب برای خرید تلویزیون و لوازم خانگی است. این فروشگاه با عرضه محصولات مختلف از برندهای ال جی، سامسونگ، سونی و بوش همواره در کنار شما خواهد بود. برترین ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انتخاب کنید. این فروشگاه به مناسبت بلک فرایدی تخفیفات ویژه ای را برای خریداران محصولات خود در نظر گرفته که برای آگاهی از آن می توانید به وبسایت برگ و باد مراجعه کنید.

گیف گیف

اگر قصد غافلگیر کردن عزیزان خود را دارید، با ارسال گیف های اختصاصی می توانید به سادگی این کار را به راحتی انجام دهید. البته برای دانلود گیف مناسب و کاربردی هم باید به سایت مرجع آن مراجعه کرد. به این منظور می توانید از حراج گیف بلک فرایدی سایت گیف گیف بهره مند شوید. حتی با استفاده از سایت گیف گیف می توانید استیکر یا عکس متحرک مدنظر خود را دانلود نموده و برای عزیزان خود بفرستید. سایت گیف گیف به مناسبت بلک فرایدی تخفیفاتی برای مشتریان خود درنظر گرفته که برترین فرصت برای استفاده از حراج استیکر بلک فرایدی محسوب می گردد.

پیجینگ صنعتی جوان پردازش

کارایی، امنیت و صرفه جویی در زمان از مولفه های پیجینگ صنعتی هستند. با داشتن سیستم پیجینگ صنعتی از هماهنگی بیشتری در بخش های تاسیسات و انبار واحد های صنعتی بهره مند می شویم.

اگر پای صحبت صنایعی بنشینیم که دارای سیستم پیجینگ و اینترکام تحت شبکه هستند، به خوبی متوجه خواهیم شد که اتفاق بزرگی در بهینه سازی عملکرد بخش های مختلف اتفاق افتاده است. جوان پردازش تنها فراوری نماینده ایرانی سیستم های پیجینگ صنعتی در ایران است. پیجینگ صنعتی جوان پردازش به مناسبت حراج بلک فرایدی تخفیفات فوق العاده ای را برای مشتریانش تدارک دیده که مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1895

به "از تخفیف های بلک فرایدی جا نمانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تخفیف های بلک فرایدی جا نمانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید