ارش سوریه تجهیزات سنگین نظامی به حسکه فرستاد، عکس

به گزارش شارژ 10، فارس نوشت: ارتش سوریه یک کاروان شامل تانک، خودروهای زرهی و خودروهای حامل تجهیزات جنگی و لجستیکی به مناطق شمال شرقی استان الحسکه فرستاد.

ارش سوریه تجهیزات سنگین نظامی به حسکه فرستاد، عکس

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای سوری این تجهیزات را به روستاها و شهرک های مرزی واقع در ریف شمال شرقی استان الحسکه (شمال شرق سوریه) ارسال نموده اند.

خبرنگار سانا که در الحسکه حضور دارد گفت که یک کاروان شامل تانک، خودروهای زرهی و خودروهای حامل تجهیزات جنگی و لجستیکی از رقه وارد شهرک تل تمر شد و مستقیما به سمت مواضع نظامی ارتش سوریه در ام حرمله واقع در شمال شرق شهرک ابوراسین و چند روستای مرزی دیگر حرکت کرد.

به گفته وی، هدف از ارسال این تجهیزات، مقابله با اشغالگری ترکیه و گروه های تروریستی تحت حمایت آن است.

ارتش سوریه روز گذشته در روستاها و شهرک های واقع در محدوده تل تمر تا ابوراسین در جنوب شرق رأس العین و در جهت الدرباسیه-رأس العین واقع در شمال شرق الحسکه حضور خود را تقویت کرد.

طی چند روز اخیر، نیروهای ارتش سوریه در مرزهای سوریه ترکیه و سوریه در شمال الحسکه، از ریف رأس العین در غرب تا قامشلی در شرق مستقر شدند. نیروهای سوری در یک محور به طول 90 کیلومتر، مواضع خود را تثبیت کردند تا با تجاوزاحتمالی ترکیه مقابله نمایند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به معارضان- روز گذشته اطلاع داد که نیروهای سوری در روستاهای قرة قرمانیة، قیروان، کربشک، شیریک، خربة حجی ابراهیم، حلیوة، عراد، ظهر العرب، کسری، اسدیة و تل حرمل و چند روستای دیگر مستقر شدند.

ترکیه و روسیه اخیرا در شهر سوچی به توافقی دست یافتند و قرار شد شبه نظامیان کُرد تا عمق 30 کیلومتری از مرزهای مشترک سوریه و ترکیه عقب نشینی نمایند و ارتش سوریه در نوار مرزی مستقر گردد.

310 310منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 545

به "ارش سوریه تجهیزات سنگین نظامی به حسکه فرستاد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارش سوریه تجهیزات سنگین نظامی به حسکه فرستاد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید