احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست؛ محورهای اصلی شادگان

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/خوزستان فرماندار شادگان با اشاره به اولویت شهرستان شادگان، گفت: محور اصلی شادگان در کنار صنعت، احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست خواهد بود.

احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست؛ محورهای اصلی شادگان

امید صبری پور امروز (28 آبان) در حاشیه بازدید از تالاب شادگان در روستای حدیه، اظهار کرد: کسی که می تواند در پیشبرد اهداف گردشگری در شهرستان شادگان به ما یاری کند، از آن استقبال می کنیم. اقدامات خوبی در حوزه گردشگری در شادگان با حضور مدیر میراث فرهنگی شهرستان شادگان رقم زدیم؛ ثبت بعضی از روستای های شهرستان به عنوان آثار باستانی و ثبت نان زرد به عنوان میراث از جمله این اقدامات است.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به ظرفیت بزرگ در پرورش اسب اصیل عرب، اضافه نمود: ما در بحث اسب اصیل عرب در شادگان در سطح جهان، حرف برای گفتن داریم. خاستگاه زاد و ولد و تکثیر اسب اصیل عرب در شادگان است و همواره در همه مسابقات و تورنمت های جهان حرف برای گقتن دارد. در مسابقات بازی های محلی به ویژه قایقرانی در تالاب برنامه هایی داریم.

فرماندار شادگان با اشاره به اولویت شهرستان شادگان، گفت: محور اصلی شادگان در کنار صنعت، احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست خواهد بود. چون ظرفیتی در اختیار ما قرار داده شده که احتیاج به حفظ و مراقبت دارد.

صبری پور خطاب به خبرنگاران اعلام کرد: از خبرنگاران خواهش میک نم که شادگان را با ظرفیت های مثبت معرفی نمایند. رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، به این مساله اشاره دارند. بیگانه دنبال این است که توانمندی ها را ضعیف و ضعف ها را بزرگ نشان دهد. گاهی بعضی ها بوق این بیگانه ها می شوند لذا از رسانه ها خواهش دارم که با هدف اعتلا و تقویت اهداف انقلاب، ظرفیت ها و توانمندی های مثبت استان و شادگان را نشان دهند. هنر ما ایجاد ظرفیت از امکاناتی است که ضد ارزش هستند یعنی اگر آب شور داریم، ماهی آب شور را پرورش دهیم.

وی در سرانجام اظهار داشت: شادگان توانمندی های بسیاری دارد. ما در پی ایجاد ارتباط با خارج از کشور هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1883

به "احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست؛ محورهای اصلی شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای تالاب، کشاورزی و محیط زیست؛ محورهای اصلی شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید