احسان حدادی: خدا را شکر رکورددار شدم، خیلی ها می گفتند حدادی باید ورزش را کنار بگذارد

به گزارش شارژ 10، قهرمان پرتاب دیسک دوومیدانی ایران گفت: خدارا شکر باز هم در بازی های آسیایی طلا گرفتم و امیدوارم حمایت ها از من تا المپیک ادامه داشته باشد.

احسان حدادی: خدا را شکر رکورددار شدم، خیلی ها می گفتند حدادی باید ورزش را کنار بگذارد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، احسان حدادی پس از کسب مدال طلا بازی های آسیایی 2018 اظهار کرد: خدا را شکر توانستم باز هم مدال طلا بگیرم و با همه سختی ها رکورددار شوم. بخاطر آسیب دیدیگی شرایط سختی داشتم اما الان وضعیت بهتری دارم. در لیگ الماس رکوردهای خوبی زدم. امیدوارم جمعه هم در فینال این لیگ موفق شوم.

حدادی ادامه داد: خوشحالم و امیدوارم که بتوانم بار دیگر در المپیک مدال بگیرم. کار من تازه آغاز گردیده است و امیدوارم دو سال دیگر در المپیک توکیو مدال خوشرنگی برای کشورم بگیرم.

قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی در ادامه درباره تمرین هایش گفت: خدا را شکر در سالی که گذشت در مسابقه های مختلف دایموند لیگ شرکت کردم و توانستم امتیاز لازم را برای حضور در فینال دایموند لیگ کسب کنم. روز جمعه همین هفته فینال این مسابقه ها در بروکسل برگزار می گردد و من هم تا سه ساعت دیگر از جاکارتا به بلژیک خواهم رفت تا در فینال دایموند لیگ رقابت کنم. در این مدت چند عمل جراحی نیز انجام دادم. صددرصد برای این مسابقه ها آماده نبودم. با این وجود اختلاف زیادی با نفر دوم مسابقه ها داشتم.

حدادی گفت: امیدوارم در فینال دایموند لیگ پرتاب خوبی داشته باشم و دوباره دل مردم را شاد کنم. جا دارد که از حسین توکلی نیز تشکر کنم. در این یک سال و نیم اخیر زحمت زیادی برای من کشید و در مورد موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم. افراد زیادی می گفتند که حدادی باید ورزش را کنار بگذارد اما خودم می دانستم که در ماده پرتاب دیسک می توانم ادامه دهم. قهرمانان در این ماده از 30 سالگی آغاز می نمایند و تا 40 سالگی می توان در این ماده مدال گرفت. اگر اتفاقی نیفتد تا المپیک 2020 و 2024 هستم.

او همچنین گفت: به عنوان فردی که 16 سال از جوانی ام را گذاشته ام و بیش از 10 عمل جراحی داشتم و سختی های زیادی کشیده ام یک خواسته از مسئولان ورزش و وزیر ورزش دارم که مربی من مک ویل کینز را تا المپیک حفظ نمایند. او دانش خوبی دارد و امیدوارم که تا المپیک توکیو کنار من باشد و با او ادامه دهیم. مک ویل کینز زحمت زیادی برای من کشیده است و امیدوارم که مانند المپیک ریو که بدون مربی ماندم برای المپیک توکیو این اتفاق تکرار نگردد.

احسان حدادی در ادامه درباره اشک هایی که پس از قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا ریخت شرح داد: من 16 سال در سطح اول ورزش ایران، آسیا و دنیا حضور داشتم. پس از المپیک برزیل، وقتی آسیب دیدم با بی مهری های زیادی روبه رو شدم. بعد از المپیک انتقادات زیادی از من شد و همچنین مجبور بودم جراحی های زیادی انجام دهم. چه خوب است کسانی که انتقاد می نمایند انتقاد منصفانه انجام دهند. من پس از قهرمانی در جاکارتا پدرم را در استادیوم دیدم که در حال گریه کردن بود. من هم گریه ام گرفت و کل اتفاقاتی که در این چند سال برای من رخ داد از جلوی چشمم عبور کرد مانند اینکه روی ویلچر بودم.

او خطاب به مردم ایران گفت: من همیشه عاشق کشورم و سرباز کوچکی برای ایران هستم. خدا را شکر که امروز مقابل ملت ایران که سختی های زیادی به خاطر مسائل اقتصادی می کشند شرمنده نشدم. نشان دادم که می توانیم بایستیم و در همه زمینه های اقتصادی و ورزش برتر باشیم.

قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی جاکارتا در خاتمه اظهار کرد: مسئولان ورزش این مدال را ببینند. اگر همه چیز سر جایش باشد در المپیک توکیو اتفاقات المپیک برزیل را جبران می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 24

به "احسان حدادی: خدا را شکر رکورددار شدم، خیلی ها می گفتند حدادی باید ورزش را کنار بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حدادی: خدا را شکر رکورددار شدم، خیلی ها می گفتند حدادی باید ورزش را کنار بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید