اتحادیه اروپا: ممکن است شیوع کرونا در آفریقا از کنترل خارج گردد

به گزارش شارژ 10، اتحادیه اروپا طی بیانیه ای هشدار داد که محتمل است شیوع ویروس کرونا در کشور های آفریقایی از کنترل خارج گردد.

اتحادیه اروپا: ممکن است شیوع کرونا در آفریقا از کنترل خارج گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه اروپا روز شنبه طی بیانیه ای هشدار داد که ممکن است شیوع ویروس کرونا در آفریقا از کنترل خارج گردد.

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است که مقابله با ویروس کرونا در آفریقا بخشی از امنیت اروپا به شمار می آید و امکان ندارد که با ویروس کرونا در اروپا مقابله گردد و این موضوع در آفریقا نادیده گرفته گردد.

در این بیانیه آمده که در آفریقا برای هر 10 هزار نفر تنها یک پزشک وجود دارد و اتحادیه اروپا درصدد بسته یاری های پزشکی برای حمایت از آفریقا در مقابله با ویروس کرونا است.

اتحادیه اروپا همچنین از طرف های درگیر در لیبی خواست تا درگیری ها در این کشور را متوقف نموده و بر مقابله با ویروس کرونا تمرکز نمایند.

در آفریقا یک میلیارد و دویست میلیون نفر زندگی می نمایند که بیشترشان در نیمه شمالی هستند و احتمال شیوع ویروس کرونا از ایتالیا و اسپانیا به این مناطق بسیار زیاد است.

بعضی آمار پایین شیوع ویروس کرونا در کشورهای آفریقایی را به علت نبود آزمایشگاه های کافی برای شناسایی یا اشتباه در تشخیص می دانند. مثلا در ماه فوریه که یک تاجر انگلیسی در نیجریه مبتلا به کرونا شد، بیماری اش را تب لاسا تشخیص دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 881

به "اتحادیه اروپا: ممکن است شیوع کرونا در آفریقا از کنترل خارج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا: ممکن است شیوع کرونا در آفریقا از کنترل خارج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید