اتاق ورونیکا؛ کوشش برای به تصویر کشیدن اثری پیچیده و تعلیق آمیز

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، علاقه مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی می توانند در ایام تعطیلات نوروز به دیدن فیلم-تئاترهای مختلف بنشینند که به همین دلیل دیدن فیلم-تئاتر اتاق ورونیکا نوشته ایرا لوین به کارگردانی رضا ثروتی به علاقه مندان تئاتر و البته ژانر وحشت و درام های روانشناختی پیشنهاد مناسبی به نظر می رسد.

اتاق ورونیکا؛ کوشش برای به تصویر کشیدن اثری پیچیده و تعلیق آمیز

این اثر نمایشی از آذر تا بهمن 94 با بازی ایمان افشاریان، مرتضی اسماعیل کاشی، ستاره پسیانی، بهناز جعفری در تماشاخانه عمارت مسعودیه به صحنه رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ورونیکا دختر نوجوان زن و مرد پیری سال ها پیش درگذشته و حالا این پیرمرد و پیرزن قصد دارند اتاق ورونیکا را به یک زن و شوهر جوان اجاره بدهند...

اجرای این اثر نمایشی تجربه ای نو در ژانر وحشت و روانشناختی در تئاتر محسوب می گردد؛ اثری پیچیده با ساختاری محکم که ثروتی به درستی توانست از پس انتقال فضای تعلیق آمیز و پراضطراب نمایش بر بیاید. بازی های روان و مخصوصاً بازی جذاب بهناز جعفری در سه نقش، طراحی و فضاسازی مناسب و استفاده به جا از موسیقی دیدن این اثر نمایشی را خالی از لطف نخواهد کرد.

فیلم-تئاترها این روزها در اکثر شهر کتاب ها، فروشگاه های فروش فیلم های شبکه نمایش خانگی و برخی کتاب فروشی های معتبر قابل خرید هستند همچنین علاقه مندان می توانند با خرید اینترنتی، این محصولات را با قیمت مناسب تری تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 172

به "اتاق ورونیکا؛ کوشش برای به تصویر کشیدن اثری پیچیده و تعلیق آمیز" امتیاز دهید

1 کاربر به "اتاق ورونیکا؛ کوشش برای به تصویر کشیدن اثری پیچیده و تعلیق آمیز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق ورونیکا؛ کوشش برای به تصویر کشیدن اثری پیچیده و تعلیق آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید