آمادگی اصفهان برای تعامل با شرکتهای دانش بنیان و گردشگری

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر خلاق اصفهان گفت: همواره شهرهای برتر دنیا در معرض کسب موقعیت منحصر به فرد برای توسعه قرار می گیرند و از همین رو به دنبال رقابت تنگاتنگ دنیای در بازارهای دنیای هستند، با توجه به این موضوع سرمایه گذاری یکی از مسائلی به حساب می آید که در موفقیت شهر تأثیرگذار است.

آمادگی اصفهان برای تعامل با شرکتهای دانش بنیان و گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی ادامه داد: یکی از بهترین موقعیت ها برای سرمایه گذاری های خارجی، موقعیت اساطیری شهرها است که می توانند با بهره گیری از هنر، ادبیات و فرهنگ مردم، جلوه های مختلف خود را در دنیا نمایان نمایند.

شهردار اصفهان بیان داشت: اصفهان دارای فرصت های مختلف سرمایه گذاری بوده و اگر خلاقیت، نوآوری و توجه به دانش به کار گرفته گردد، سرمایه گذاران مختلف داخلی و خارجی جذب اصفهان و ظرفیت های نهفته این شهر فعال می گردد.

وی اضافه کرد: نصف دنیا به دنبال حضور سرمایه گذاران خارجی بوده تا این شهر به صورت کامل به یک شهر دنیای تبدیل گردد و از همین رو طبق وعده های گذشته اصفهان زیر پای سرمایه گذاران خارجی فرش قرمز می گستراند.

جمالی نژاد تأکید داشت: در شرایط فعلی الگوی مصرف انرژی تغییر نموده و با توجه به مسائل موجود در فروش نفت برای ساختن یک اقتصاد پویا، توانمند و مقاوم باید به سوی کسب مزیت های رقابتی مبتنی بر فرهنگ مردم پیش رفت.

وی گفت: به طور قطع در شهر خلاق زیرساخت های گردشگری، صنایع دانش بنیان، انرژی های تجدید پذیر، منابع فرهنگی و هنری و صنایع دستی در کنار سرمایه های تاریخی مهمترین مزیت های شهر به شمار می رود و این امر می تواند در تعامل با دنیا خارج به ما یاری کند.

شهردار اصفهان تاکید نمود: اصفهان مرکز انبوهی از نیروهای فکری، ایده پرداز و خوشه های نوآور برای تشکیل یک هسته خلاق برتر بوده و این همایش به نوعی می تواند عزم جدی مدیران این شهر را برای پاگشاکردن سرمایه گذاران خارجی نشان دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 721

به "آمادگی اصفهان برای تعامل با شرکتهای دانش بنیان و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اصفهان برای تعامل با شرکتهای دانش بنیان و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید