شروع دوباره صدور ویزا انگلیس در ایران ، پیغام ویدیویی سفیر انگلیس: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست

به گزارش شارژ 10، سفارت انگلیس در تهران از شروع دوباره فعالیت مرکز خدمات صدور ویزا برای سفر به این کشور اطلاع داد. سفیر انگلیس تاکید نمود: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست و همه اطلاعات مورد احتیاج به شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می گردد.

شروع دوباره صدور ویزا انگلیس در ایران ، پیغام ویدیویی سفیر انگلیس: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دریافت 24 MB

سفارت انگلیس بامداد سه شنبه در پیامی توئیتری بیان کرد: مرکز درخواست ویزا تهران دیروز (دوشنبه) مجدداً برای ارائه خدمات ویزای بریتانیا باز شده است.

راب مک ایر سفیر انگلیس در ایران روز سه شنبه هفته گذشته از بازگشایی مرکز صدور ویزا این کشور در تهران اطلاع داد و تاکید نمود: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست و همه اطلاعات مورد احتیاج به شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می گردد.

وی با انتشار ویدئویی در حساب رسمی سفارت انگلیس در ایران در اینستاگرام گفت: افرادی که در نظر دارند برای دریافت ویزا اقدام نمایند، می توانند آخرین جزئیات مربوط به درخواست ویزا، اقدام های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را که برای محافظت هر مراجعه نماینده و هم کارکنان بخش درخواست ویزا به اجرا گذاشته شده را در وبسایت وی اف اس دریافت نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1118

به "شروع دوباره صدور ویزا انگلیس در ایران ، پیغام ویدیویی سفیر انگلیس: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوباره صدور ویزا انگلیس در ایران ، پیغام ویدیویی سفیر انگلیس: برای دریافت ویزا احتیاج به هیچ واسطه یا دلالی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید