5 نکته که قبل از سفارش چاپ سابلیمیشن روی پارچه باید در نظر بگیرید

به گزارش شارژ 10، رپرتاژآگهی- 5 نکته که قبل از سفارش چاپ سابلیمیشن روی پارچه باید در نظر بگیرید.

5 نکته که قبل از سفارش چاپ سابلیمیشن روی پارچه باید در نظر بگیرید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

1** قبل از خرید پارچه از پارچه فروش بخواهید یک تکه از پارچه به شما بدهد تا روی آن تست چاپ بگیرید و رنگ پذیری آن را برسی کنید. چاپ سابلیمیشن فقط روی پارچه های پلی استر امکان پذیر است اما با این وجود بعضی از پارچه های پلی استر هم ممکن است رنگ نگیرند که دلیل اصلی آن میتواند استفاده از مواد شیمیایی در مراحل تکمیل پارچه باشد.

2** به متراژی که روی پارچه ها درج میگردد خیلی اعتماد نکنید. دلیل آن این است که در خدمات چاپ سابلیمیشن به اندازه متراژ پارچه کاغذ چاپ میگردد اگر متراز روی پارچه دقیق نباشد که در پارچه های ایرانی معمولا دقیق نیست، دو اتقاق ممکن است بیفتد. 1- کاغذ بیشتر از متراژ پارچه چاپ میگردد. و اضافه میآید و این یعنی ضرر. 2- کاغذ کمتر از متراژ واقعی پارچه چاپ میگردد. و مقداری از پارچه پاپ نخورده باقی میماند و این یعنی ضرر. بنابر این بهتر است بر اساس گرماژ پارچه متراژ آن محاسبه گردد. (توسط انباردار چاپخانه ساتیاتکس انجام میگردد)

3** میزان تلفات در چاپ سابلیمیشن بیشتر از چپ روتاری و دیگر روش های چاپ است. یکی از دلایل آن کلندر است که ممکن است ابتدای هر طاقه و انتهای هرطاقه را خراب کنید. این خرابی حدودا بین 2 تا 5 درصد است. این تلفات اجتناب ناپذیر است (حد اقل با دستگاه های موجود در ایران). بنابر این بهتر است به همین میزان بیشتر پارچه بگیرید تا به مشکل نخورید.

4** پارچه های پلی استر بعد از چاپ کمی خشک تر میشوند و از میزان لطافت آنها کاسته میگردد که دلیل آن حرارت حدود 200 درچه کلندر میباشد. این میزان خشک شدن در پارچه های مختلف متفاوت است. دلایل آن میتواند نوع بافت پارچه یا جنس نخ مورد استفاده و یا مراحل تکمیل پارچه و موادی که به پارچه زده میگردد باشد. بنابر این قبل از خرید پارچه حتما از آن تست بگیرید.

5** به وبسایت ساتیاتکس بروید …

ساتیاتکس

وبسایت ساتیاتکس بهترین مرجع فارسی زبان در خصوص انواع چاپ پارچه میباشد. اکر احتیاج به خدمات چاپ سابلیمیشن دارید ولی در این مورد اطلاعات کمی دارید بد نیست از این وبسایت دیدن کید. در آنجا میتوانید سولات خود را در پایین مقالات مطرح کنید. در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

اگر نیار به خدمات چاپ سابلیمیشن با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب دارید به وبسایت ساتیاتکس بروید. ما با تجربه 8 ساله در این زمینه یکی از پیشکامان این صنعت در ایران هستیم:

** چاپ روی طاقه پارچه تا عرض 180 سانتیمتر

** چاپ پارچه برش خورده

** چاپ پارچه پلی استر پنبه

** چاپ پارچه پلی استر ویسکوز

** چاپ پارچه های پرده ای

** چاپ پارچه مخمل

** چاپ پارچه های مبلی

** چاپ پارچه ورزشی

بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://satiatex.com/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%b7%d8%a7%d9%82%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87/

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1460

به "5 نکته که قبل از سفارش چاپ سابلیمیشن روی پارچه باید در نظر بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته که قبل از سفارش چاپ سابلیمیشن روی پارچه باید در نظر بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید