5 شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه اخطار گرفتند

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از اخطار به 5شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه شرکت های هواپیمایی خبرداد.

5 شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه اخطار گرفتند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مراد اسماعیلی اظهارداشت: به دنبال اجرای طرح متنوع سازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی از تاریخ 25، 3، 93، با تشکیل تیم های کارشناسی، بازرسی های میدانی از فرودگاهها، شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سطح کشور به صورت برنامه ای و سرزده جهت اعمال نظارت بر طرح فوق و اجرای دقیق آن شروع شد.

وی اضافه نمود: با اجرای طرح متنوع سازی نرخ بلیت، شرکت های هواپیمایی بهای بلیت هواپیما را متناسب با شرایط مندرج در نرخ نامه و کلاس بندی معین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال و پس از تایید مکلف به اجرای دقیق آن شدند و به منظور رعایت اجرای طرح فوق، جلساتی فی مابین شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین توجیه کامل دفاتر خدمات مسافرت هوایی تشکیل شد.

اسماعیلی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی موظفند در چارچوب نرخ نامه ابلاغی شرکت هواپیمایی که به تایید سازمان رسیده است، نسبت به فروش بلیت هواپیما اقدام نمایند گفت: در صورت مشاهده و تکرار تخلف مبنی بر عدم رعایت نرخ نامه مربوطه و فروش بلیت خارج از ضوابط و مقررات، سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به تعلیق و یا لغو مجوز دفتر یا شرکت خدمات مسافرت هوایی اقدام و با شرکت های هواپیمایی خاطی برابر مقررات با آن برخورد خواهد نمود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، توضیح داد: چنانچه تخلفات از نوع گران فروشی خارج از نرخ نامه های مندرج در نرخ نامه شرکت های هواپیمایی باشد ضمن انجام اقدام قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی نیز معرفی خواهند شد.

وی اضافه نمود: در بازرسی های به عمل آمده از بعضی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، تا به امروز مدیرعامل 5 دفتر خدمات مسافرت هوایی به این سازمان احضار و ضمن اخطار و تذکرات لازم در مورد تخلف مربوطه و عدم رعایت نرخ نامه شرکت های هواپیمایی، نامبردگان ملزم و متعهد شدند که نرخ نامه را به طور دقیق رعایت و اجرا نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 688

به "5 شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه اخطار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه اخطار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید