17هکتار از اراضی ملی دلیجان برای اجرای طرح های اشتغالزا واگذار شد

به گزارش شارژ 10، ابوالفضل نصراللهی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در اراضی شهرستان دلیجان وجود دارد، سال جاری طرح ارزیابی وضعیت اراضی ملی این شهرستان در راستای اجرای طرح های اشتغالزا در دستور کار نهاده شد.

17هکتار از اراضی ملی دلیجان برای اجرای طرح های اشتغالزا واگذار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلیجان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 90هکتار از اراضی ملی این شهرستان در همین راستا مورد آنالیز و ارزیابی قرار گرفته است.

وی بیان نمود: طی مدت مذکور حدود 17 هکتار از اراضی این شهرستان برای انجام طرح های اشتغالزا به متقاضیان واگذار شد که این طرح ها در حوزه کشاورزی هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلیجان خاطرنشان ساخت: با توجه به صنعتی و تولیدی بودن شهرستان دلیجان و امکان فعالیت های اشتغالزا در این منطقه و برخورداری از ظرفیت های راه اندازی صنایع پایین دستی در حوزه های مختلف، درخواست های بسیار در رابطه با واگذاری اراضی ملی در این منطقه وجود دارد.

نصراللهی توضیح داد: کوشش اداره منابع طبیعی بر این است که با ارزیابی و شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری برمبنای قانون و ضوابط، بستر مطلوبی برای این امر فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 110

به "17هکتار از اراضی ملی دلیجان برای اجرای طرح های اشتغالزا واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17هکتار از اراضی ملی دلیجان برای اجرای طرح های اشتغالزا واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید