یک ایرانی برترین زن کارآفرین کانادا شد

به گزارش شارژ 10، وبسایت فرادید: شهرزاد رفعتی، یک موسسه چند رسانه ای به نام Broadband TV دارد که در کانادا فعالیت می نماید و 319 میلیون کاربر دارد. او در این هفته به عنوان برترین کارآفرین زن کانادا برگزیده شد و به زودی جایزه خود را می گیرد.

یک ایرانی برترین زن کارآفرین کانادا شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

این جایزه هر ساله به یک زن کانادایی تعلق می گیرد.

شهرزاد رفعتی در سال 2000 از تهران به ونکوور مهاجرت کرد و در رشته علوم رایانه دانشگاه بریتیش کلمبیا به تحصیل پرداخت و سپس شرکت BroadbandTV را تاسیس کرد. او در عرض تنها 1000 روز اول کاری خود، با ارائه دهندگان محتوا در کانادا و کشورهای دیگر شریک شد.

BroadbandTV پیروز شد به تغییر مفهوم ارتباط میان سارقان اینترنتی محتواهای رسانه ای و ارائه دهندگان این محصولات یاری کند.

رفعتی خودش در این باره می گوید: ارائه دهندگان این محتواها در عوض مبارزه با هواداران مشتاق خود می توانند کار با آنها را شروع نمایند. ما در حال یاری به شرکتهایی هستیم که بتوانند محتواهای خود را در اینترنت شناسایی نمایند و آنها تحت کنترل بگیرند و در سود حاصل از آنها سهیم شوند.

به گفته او: گام بزرگ بعدی این شرکت در عرصه برنامه های جانبی تلفنهای همراه هوشمند ارائه محتواهای ویدیویی است.

BroadbandTV یک شرکت رسانه ای فناوری است که با اپراتورهای شبکه و فعالان تبلیغات همکاری می نماید و در عرصه بهینه سازی و توزیع محتواهای ویدیویی از راه اینترنت پروتکل (IP) و شبکه های بی سیم و موبایل فعالیت دارد.

آلگوریتمهای شهرزاد رفعتی وب را برای شناسایی ویدیو کلیپهای بدون حق حق نشر اسکن می نمایند. زمانی که این فیلمها شناسایی شدند BroadbandTV به آنها یک آگهی متصل می نماید و درآمد حاصل از آگهی را با تولیدنماینده واقعی ویدیوکلیپ تقسیم می نماید.

منبع: برترین ها
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 445

به "یک ایرانی برترین زن کارآفرین کانادا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی برترین زن کارآفرین کانادا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید