از اندونزی، امان الله پاپی: از نقره ناراضی نیستم

به گزارش شارژ 10، امان الله پاپی نایب قهرمان مسابقات پرتاب نیزه در بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: با وجود شکستن رکورد پارالمپیک نتوانستم به مدال طلا برسم فقط می توانم خدا را شکر کنم.

از اندونزی، امان الله پاپی: از نقره ناراضی نیستم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امن الله پاپی بعد از کسب مدال نقره در مسابقات پرتاب نیزه در بازی های پاراآسیایی گفت: خدا را شکر می کنم که مدال نقره را کسب کردم. البته کوشش زیادی کردم و حتی رکورد بازی های پارالمپیک را 2 متر و 60 سانت جا به جا کردم اما با توجه به شرایطی که کلاس بندی این مسابقات داشت، مدال نقره به من رسید. با این حال از نتیجه راضی هستم.

وی ادامه داد: مسابقات در کلاس اف 57 برگزار گردید و من دوم شدم اما الوان پور از یک کلاس پایین تر شرکت نموده بود و توانست به مدال طلا برسد. او دوست و هموطن من است و خدا را شاکرم که او طلا گرفت.

پاپی درباره برنامه هایش برای آینده گفت: سال آینده مسابقات جهانی را در پیش دارم که باید در این مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم. در مسابقات جهانی و پارالمپیک دیگر کلاس ها ادغامی نیست و من به همراه محمد خالوندی نفرات اول و دوم هستیم و کوشش می کنیم که در جهانی امارات علاوه بر کسب مدال طلا سهمیه پارالمپیک را هم کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 66

به "از اندونزی، امان الله پاپی: از نقره ناراضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، امان الله پاپی: از نقره ناراضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید