کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد

به گزارش شارژ 10، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان گفت: با همکاری انجمن های گردشگری کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری برای نوروز 1399 در بوستان ها و اماکن پرتردد بندرعباس راه اندازی می گردد.

کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین رزرو تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند امروز 3 اسفند 98 با اشاره به این مطلب گفت: امروز گردشگری یکی از عوامل توسعه شهرها محسوب می گردد و بندرعباس به عنوان مرکز استان از ظرفیت های مناسبی در این زمینه برخوردار است.

او با اشاره به اینکه هم افزایی انجمن های گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان می تواند به رونق گردشگری استان بینجامد، ادامه داد: با همکاری شهرداری، پنج نقطه از شهر بندرعباس برای ایجاد کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری به مسافران و گردشگران نوروزی انتخاب شد که این کیوسک ها با همکاری انجمن های گردشگری راه اندازی می گردد.

او نقاط نصب این کیوسک ها را فرودگاه، راه آهن، اسکله شهید حقانی و بوستانهای محل اسکان مسافران نوروزی عنوان نمود و گفت: در این کیوسک های گردشگری، خدمات لازم و هدایت به گردشگران شامل معرفی جاذبه های گردشگری استان، ارائه اطلاعات مربوط به راستا های دسترسی، حمل و نقل و ترانسفر، امکانات راستا و مقصد، نقشه، بروشور، کتاب، کارت پستال و... ارائه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 702

به "کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید