چگونه بین حسابهای اینستاگرام و فیس بوک خود پیوند ایجاد کنیم؟

به گزارش شارژ 10، بسیاری از افراد مایلند حساب های کاربری اینستاگرام و فیس بوک خود را به یکدیگر متصل نمایند اما از نحوه این کار آگاه نیستند. بر همین اساس است که در ادامه روش اتصال این دو شبکه اجتماعی به یکدیگر را مرور می کنیم.

چگونه بین حسابهای اینستاگرام و فیس بوک خود پیوند ایجاد کنیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نحوه پیوند دادن حساب های فیس بوک و اینستاگرام بسیار ساده است و تنها باید چند مرحله را رعایت کنید. اگر برایتان سوال است که اصلا این کار چه سودی دارد جالب است بدانید با برقراری اتصال بین اینستاگرام و فیس بوک می توانید به وسیله هر یک از این شبکه های اجتماعی پیغام های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی آنالیز کنید.

افزون بر این ها، وقتی حساب های خود را به یکدیگر پیوند می دهید ، به دوستان فیسبوکی خود نیز اعلان می دهید که در اینستاگرام هستید و این کار باعث می گردد که دنبال کردنتان آسان تر گردد.این یک فرآیند سریع و آسان است ، فقط اطمینان حاصل کنید که به اطلاعات ورود به سیستم فیس بوک خود دسترسی دارید:

- اینستاگرام را باز نموده و به نمایه حساب خود (که در نوار ابزار پایین واقع شده است) تغییر دهید

- روی سه نوار ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید

- روی حساب ضربه بزنید و سپس حساب های پیوند یافته را انتخاب کنید

-برای تأیید اینکه می خواهید حساب فیس بوک خود را به اینستاگرام پیوند دهید ، روی فیس بوک ضربه بزنید و به حساب فیس بوک خود وارد شوید

-برای پیوند دادن به اینستاگرام به حساب خود وارد شوید

-قبل از به اشتراک گذاشتن هر پستی ، توجه داشته باشید که اگر یک حساب اینستاگرامی خصوصی دارید ، هر چیزی که در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید ،عمومی خواهد شد

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2159

به "چگونه بین حسابهای اینستاگرام و فیس بوک خود پیوند ایجاد کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بین حسابهای اینستاگرام و فیس بوک خود پیوند ایجاد کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید