چرا گل پرسپولیس به مس رفسنجان جنجالی شد؟

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: فزونی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان که روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر رقم خورد حرف و حدیث هایی به همراه داشته است. مسی ها از یک سو و طرفداران استقلال از سوی دیگر اعتقاد دارند گلی که مهدی عبدی در این بازی زده صحیح نبوده است.

چرا گل پرسپولیس به مس رفسنجان جنجالی شد؟

به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس به اسم بازیکن ذخیره وارد زمین شد و کمی بعد پیروز شد توپ ارسالی را پشت سر مدافعان مس کنترل کند و آن را تبدیل به تک گل این بازی سرنوشت ساز کند. بعد از بازی، اما طرفداران استقلال از یک سو و اعضای کادر فنی و بازیکنان مس از سوی دیگر نسبت به گل پرسپولیس اعتراض داشتند.

به عقیده این عده، این گل دو مورد عمده داشت: اول اینکه مشکوک به آفساید بود و دیگری هم اینکه توپ به دست عبدی برخورد کرد و بعد وارد دروازه شد. معترضین نسبت به گل پرسپولیس حالا روی هر دو مورد پافشاری می نمایند و نظرات کارشناسانه تعدادی از داوران که گفته اند گل پرسپولیس در موقعیت مناسبی به ثمر رسیده را قبول نمی نمایند.

ادعا درباره گل ناصحیح پرسپولیس از سوی مسی ها کار را به جایی رسانده که حالا خبر می رسد این باشگاه قرار است از داور مسابقه شکایت کند. مسی ها نه روی حالت مشکوک به آفساید این گل، بلکه به علت آنکه اعتقاد دارند داور باید خطای هند اعلام می نموده شاکی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1702

به "چرا گل پرسپولیس به مس رفسنجان جنجالی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا گل پرسپولیس به مس رفسنجان جنجالی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید