پیولی پس از اولین باخت: بیشتر از این ها از بازیکنانم انتظار داشتم، اشتباهات مان برازنده نام میلان نیست

به گزارش شارژ 10، سرمربی جدید تیم فوتبال میلان پس از قبول اولین شکست خود در این تیم، از عملکرد ضعیف و پراشتباه شاگردانش مقابل رم انتقاد کرد.

پیولی پس از اولین باخت: بیشتر از این ها از بازیکنانم انتظار داشتم، اشتباهات مان برازنده نام میلان نیست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی پس از باخت 2 بر یک یکشنبه شب تیم فوتبال میلان در خانه رم که اشتباه مدافعان روسونری گل دوم را به میزبان تقدیم کرد، به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت. پیولی که دو هفته پیش راهنمایی میلان را برعهده گرفت، در اولین بازی خود با این تیم مقابل لچه به تساوی 2-2 رضایت داد و امشب هم اولین باختش را تجربه کرد. آمار میلان با این باخت نگران کننده تر از قبل شد، چرا که این تیم بعد از گذشت 9 هفته از فصل جدید سری A تنها 10 امتیاز گرفته، 9 گل زده، فقط سه امتیاز تا منطقه سقوط جدول فاصله دارد و هفت امتیاز از رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور است.

پیولی پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بیشتر از این ها از میلان انتظار داشتم. در این دو بازی که من مربی میلان بوده ام، راستش را بخواهید سهم خودمان در امتیازاتی که از دست داده ایم بیشتر از حریف بوده است. ما مرتکب اشتباهاتی شدیم که برازنده نام و در شأن باشگاهی مانند میلان نیست. در نیمه اول خوب بازی می کردیم و کم اشتباه بودیم، اما در نیمه دوم یک گل را تقدیم حریف کردیم که اگر این اتفاق نیفتاده بود، بازی می توانست به نفع ما در جریان باشد.

وی ادامه داد: انکار وضعیت بد تیم فایده ای ندارد. بله تیم ما اوضاع بدی را تجربه می نماید و ما همچنان داریم اشتباه می کنیم، محرزترین اشتباهات مان هم روی دو گلی بود که خوردیم، اما آنها تنها اشتباهات مان نبودند. با اینکه می دانستیم رم ما را پرس می نماید، باز هم توپ را خیلی راحت لو می دادیم. می دانستیم که رم در ضربات شروع مجدد خطرناک است، اما باز هم موقعیت های را در اختیار این تیم قرار می دادیم تا این تیم به چنین ضرباتی برسد. به نظرم عملکردمان در این بازی حتی نسبت به بازی قبلی مقابل لچه هم بدتر بود. وقتی بازیسازی از خط دفاعی آهسته شروع می گردد، موقعیت سازی هم سخت می گردد. فکر نمی کنم که میلان مشکل انگیزه و ترس داشته باشد. مشکل ما این است که در موقعیت هایی گل می خوریم که قابل اجتناب است و این در آینده روی روحیه و اعتمادبه نفس مان تأثیر منفی خواهد گذاشت.

تصمیم عجیب پیولی برای این بازی نیمکت نشین کردن کرشتوف پیونتک، مهاجم لهستانی میلان برای دومین هفته متوالی بود. پیونتک از زمان پیوستنش به میلان در ماه ژانویه، گل های مهم و فراوانی برای میلان زده است، اما پیولی ترجیح داد که به جای وی رافائل لیائو را به میدان بفرستد.

پیولی در این باره هم گفت: هدف من به اوج رساندن تمام بازیکنانم است، اما من تنها 10 روز است که در این تیم هستم. بعد از بازی گروهی خوبی که مقابل لچه داشتیم، تصمیم گرفتم که ترکیب اصلی تیم را خیلی تغییر ندهم تا ثبات تیم حفظ گردد. مسلماً ما می خواهیم میلان دوباره روند پیروزی را از سر بگیرد، اما باید توانایی های مان را در زمین بازی ثابت کنیم. حرف زدن کار آسانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 437

به "پیولی پس از اولین باخت: بیشتر از این ها از بازیکنانم انتظار داشتم، اشتباهات مان برازنده نام میلان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی پس از اولین باخت: بیشتر از این ها از بازیکنانم انتظار داشتم، اشتباهات مان برازنده نام میلان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید