ویژگی واکی تاکی برای همه کاربران مایکروسافت فعال شد

به گزارش شارژ 10، مایکروسافت اکنون قابلیت Walkie Talkie را در دسترس همه کاربران اپلیکیشن Teams در پلتفرم های مختلف قرار داده است. Walkie Talkie این امکان را به کاربران می دهد تا به وسیله داده های تلفن همراه یا Wi-Fi با استفاده از تلفن های هوشمند یا تبلت های خود با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

ویژگی واکی تاکی برای همه کاربران مایکروسافت فعال شد

به گزارش خبرنگاران، مایکروسافت دو سال پیش از ادغام عملکرد Walkie Talkie در پلتفرم خود خبر داده بود. طی دو سال گذشته، این ویژگی چندین لایه پیش نمایش را پشت سر گذاشته است که در نهایت در 12 ژانویه 2022 منتشر شد.

قابلیت Walkie Talkie اولین بار ده سال پیش به کار گرفته شد. در حال حاضر این قابلیت در اپلیکیشن های ارتباطی به ندرت استفاده می گردد. اپلیکیشن هایی همانند WhatsApp و Slack تاحدودی عملکردی مشابه این ویژگی را ارائه می دهند. شرکت اپل Walkie Talkie خود را در سال 2018 راه اندازی کرد و کاربران با استفاده از نگه داشتن گزینه Talk به وسیله تماس صوتی Face Time برای یکدیگر پیغام صوتی ارسال می کردند. ویژگی واکی تاکی تیم مایکروسافت کارکنان و کارمندان خط مقدم را برای انجام کار های روزانه و تعامل با مشتریان هدف قرار می دهد.

مایکروسافت با همکاری شرکت Zebra Technologies، در حال طراحی یک دکمه اضافی روی تلفن همراه Zebra می باشد، تا در دوران کرونا امکان ارتباط کارمندان و کارگران را به وسیله ویژگی Walkie Talkie فراهم کند. ویژگی walkie-talkie مایکروسافت در دستگاه های اندرویدی و IOS قابل ارائه خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1947

به "ویژگی واکی تاکی برای همه کاربران مایکروسافت فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی واکی تاکی برای همه کاربران مایکروسافت فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید