هیچ نشانی از سخت گیری نبود

به گزارش شارژ 10، درگیری به وجود آمده در بازی تیم ذوب آهن اصفهان و شهدار سیرجان در لیگ برتر فوتبال زنان، آنقدر عجیب و پر زد و خورد بود که انتظار می رفت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خیلی زود وارد عمل گردد و رای را اعلام کند. البته کمیته انضباطی قرار بود خیلی زود هم رای را صادر کند اما برخلاف انتظار، بعد از چند هفته این رخ داد. آن هم با رای هایی عجیب که به نظر می رسد هیچ گونه سخت گیری در مورد آن صورت نگرفته. کمیته انضباطی آرای خود را در مورد درگیری های پیش آمده در لیگ برتر فوتبال زنان به این توضیح صادر کرد:

هیچ نشانی از سخت گیری نبود

دنیا بندار، فاطمه عادلی و زهره کودایی بازیکنان تیم ذوب آهن به علت رفتار غیر ورزشی با بازیکنان و سرمربی تیم مقابل طبق گزارشات و فیلم مسابقه متخلف و با احراز آن و مطابقت با ماده 54 مقررات انضباطی هرکدام از نفرات فوق منفرداً به احتساب محرومیت ناشی از قرار دستور موقت به مدت 2 جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و باید هر نفر 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت نمایند. بیان محمودی سرمربی ذوب آهن به علت اهانت به یاری داور دو و انتشار مطالب غیرواقع، متخلف و ضمن احزار تخلف و انطباق با مواد 55 و 71 مقررات انضباطی و به استناد همین مقررات مجموعاً به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سارا ظهرابی نیا بازیکن تیم شهرداری سیرجان به دلیل بی توجهی به دستورات داور در خصوص خروج سریع از زمین بازی که همین اقدام او باعث آغاز درگیری ها بوده و رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل متخلف و به استناد ماده 54 و 55 مقررات انضباطی با محاسبه محرومیت ناشی از دستور موقت به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ندا رضاپور بازیکن تیم شهرداری سیرجان به علت رفتار غیر ورزشی و مضروب کردن بازیکن تیم مقابل، به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به مدت 3 جلسه از همراهی تیم خود محروم است. محرومیت نامبرده هم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت است.

مریم دنیا نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست نسبت به بازیکن تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای در خصوص محرومیت های دو جلسه و بیشتر با رعایت مقررات قابل تجدید نظر در کمیته انضباطی بوده و در خصوص جرایم نقدی جهات مخففه ماده 93 با توجه به رده مسابقاتی لحاظ شده است.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 237

به "هیچ نشانی از سخت گیری نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ نشانی از سخت گیری نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید