هادی پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده، فعلا تمرینات شخصی ام را ادامه می دهم

به گزارش شارژ 10، هوگوپوش تیم ملی ایران با بیان اینکه تکواندو بیش از گذشته دنیای شده و رقبا پیشرفت نموده اند، ادامه داد: تغییر وزن من برای رقابت های قهرمانی دنیا 2019 فعلا تعیین نیست.

هادی پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده، فعلا تمرینات شخصی ام را ادامه می دهم

آرمین هادی پور در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد روند و عملکرد یک ساله خود برای تیم ملی تکواندو شرح داد: سال جاری سال پر ترافیکی از لحاظ مسابقه بود که خوشبختانه توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، خدا را شکر تکواندوی ایران هم در حال نزدیک شدن به روزهای اوج است. پانزدهم همین ماه هم انتخابی تیم ملی برای مسابقات دنیای است که ان شاءالله بعد از برگزاری آن خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کنیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تکواندوی ایران نزدیک به دو سال نمی توانست نتایج چند ماه اخیر را کسب کند؟ اظهار کرد: در گذشته تکواندو فقط مختص به چند کشور مانند کره، ایران و یکی دو کشور دیگر بود اما الآن همه کشورها روی این رشته سرمایه گذاری نموده اند. ما نیز برای رسیدن به موفقیت باید این کوشش خود را ادامه دهیم تا روند رو به رشد فعلی را حفظ کنیم تا صندلی گذشته را کسب و حفظ کنیم.

دارنده مدال طلای فینال گرندپری 2018 ادامه داد: اگر می خواهیم به موفقیت برسیم نباید حریفان را دست کم گرفت چون تکواندو بیش ازگذشته دنیای شده، در گذشته حریفان محدود بودند اما الآن هر تکواندوکار از هر کشوری حرفی برای گفتن دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای تغییر وزن خود جهت حضور در رقابت های دنیای 2019 دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر به صورت کامل تعیین نیست که بخواهم این کار را انجام دهم یا نه. این مسئله به قوانین بستگی دارد و اگر مسئله ای وجود نداشت در همان وزن خودم یعنی 54 کیلوگرم مبارزه می کنم و در غیر این صورت وارد وزن 58 کیلوگرم می شوم.

هادی پور در مورد شانس موفقیت تکواندوکاران ایران در جریان رقابت های قهرمانی دنیا 2019، گفت: با توجه به روندی که تکواندوی ما آن را طی می نماید، مسلما هوگوپوشاون می توانند نتایج خوبی را رقم بزنند. ملی پوشان ایران بهترین ها خواهند بود و امیدوارم در رقابت های دنیای بهترین مدال ها را نیز کسب کنیم.

او در سرانجام با اشاره به اینکه به دلیل کسب مدال طلا در رقابت های فینال گرندپری 2018 در مرحله نخست انتخابی ها(15 دی) حضور ندارد، گفت: در حال حاضر تمرینات شخصی ام را ادامه می دهم تا با آغاز اردوها به تیم ملی اضافه شوم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 120

به "هادی پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده، فعلا تمرینات شخصی ام را ادامه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: تکواندو بیش از گذشته جهانی شده، فعلا تمرینات شخصی ام را ادامه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید