نقطه ضعف استقلال برای قهرمانی فاش شد

به گزارش شارژ 10، استقلال این هفته مقابل مس رفسنجان، فرصتی طلایی برای صدرنشینی را از دست داد. آن ها در صورت بردن حریف شان، می توانستند امیدوار باشند با توقف پرسپولیس در سیرجان، به صدرجدول لیگ برسند. مساوی مقابل مس اما، این رویا را از استقلالی ها گرفت. پرسپولیس در صورت بردن یا مساوی مقابل گل گهر، صدرنشین می گردد و اگر گل گهر به پیروزی برسد، تیم امیر قلعه نویی صدرنشین نو لیگ خواهد بود. استقلال در هفته های اخیر، با ریکاردو سا پینتو نتایج خوبی گرفته، اما هنوز مقابل تیم های بزرگ لیگ، مشکل دارد.

نقطه ضعف استقلال برای قهرمانی فاش شد

فقط یک برد

استقلال یکی از 7 تیم بالای جدول لیگ است و از بین 6 تیم دیگر، فقط با تراکتور بازی نکرده است. بازی که هفته آخر نیم فصل برگزار خواهد شد. آمار استقلال مقابل دیگر بالانشین های لیگ، می تواند طرفداران این تیم را نگران کند. آبی پوشان فقط یکی از 5 تقابل مستقیم شان با تیم های بالانشین را برده اند. بازی که در دقایق پایانی و با پنالتی که امین قاسمی نژاد داد، پیروز به شکست گل گهر شدند. پرسپولیس، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، با استقلال مساوی کردند و سپاهان، در هفته اول پیروز شد استقلال را شکست دهد. فولاد، یکی دیگر از تیم های پرستاره لیگ که فعلا از بالای جدول فاصله گرفته هم مقابل استقلال یک امتیاز به دست آورد.

امید گل کمتر

استقلالی ها در 3 بازی از 5 بازی با تیم های بالانشین، تیم بهتری هم از حریف شان نبوده اند. هفته اول لیگ، سپاهان با 2 گل استقلال را برد و بر اساس آمار متریکا، امید گل بیشتر از دو برابری نسبت به آبی پوشان داشت. بازی با پرسپولیس هم تیم یحیی گل محمدی، با وجود فرار از شکست در دقایق پایانی، آمار بهتری نسبت به استقلال ثبت کرد. پرسپولیسی ها امید گل 1.19 را در دربی داشتند و امید گل استقلال، 0.72 بود. بازی این هفته با مس رفسنجان هم امید گل استقلال، با فاصله اندکی کمتر از حریفش بود. میانگین 1.92 امتیاز از هر بازی استقلال، نشان می دهد سا پینتو راه نتیجه گیری در لیگ برتر را تا حد زیادی یاد گرفته، اما برای قهرمانی، باید بتواند در بازی های بزرگ هم در حد یک تیم مدعی ظاهر گردد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2168

به "نقطه ضعف استقلال برای قهرمانی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه ضعف استقلال برای قهرمانی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید