مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر

به گزارش شارژ 10، در واقع گروه معماری این موزه بر این باورند که می توان در حین ارایه یک معماری و طراحی متفاوت، از انرژی های موجود در طبیعت نیز به نحو احسن بهره مند شد. موزه علم هنر 21 گالری مختلف دارد که در فضایی معادل 6 هزار مترمربع جای گرفته اند و هریک از این گالری ها بخش هایی از هنر، علم، موسیقی و فناوری نوین را به نمایش درمی آورند.

مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر

این مجموعه یک نمونه عالی از معماری تندیس گرا است که در واقع نوعی الهام دریافت از یک یا چند چیز و بیان نماد آن ها به زبان معماری است. الهامات می تواند از هر چیزی در این کره خاکی گرفته می گردد. همانطور که دیدید الهامات زیادی می توان از موزه هنر علم گرفت. از انگشتان انسان گرفته تا گل نیلوفر یا بشقابی نا متقارن. این سبک از معماری که تا امروز به خوبی در میان سبک های محتلف خوش درخشیده است بسیار در میان مردم محبوب است. معماران سال ها است در کوشش اند تا به معماری ای برسند که برای مردم و به همراه مردم باشند تا ماندگار بمانند. دیگر دوران معماری برای معماری تمام شده است. امروزه معماران می کوشند که جوابگوی انسان و محیط و تعاملات بین این دو باشند.

طراحی این موزه از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش پایه ساختمان که روی زمین در میان آب های خلیج مارینا جای گرفته و یک برکه بزرگ نیلوفر آبی نیز آن را احاطه کرده است.

منبع مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر

انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1902

به "مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید