معرفی ایده های جدید و زیبا در تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد

به گزارش شارژ 10، مطمئنا برای پدر و مادرها هیچ کاری لذت بخش تر از طراحی و تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد دلبندشان وجود ندارد. شکی در هیجان انگیز و لذت بخش بودن این کار نیست اما ممکن است برخی مواقع دانستن اینکه از کجا باید آغاز کنید کمی چالش برانگیز و سخت بنظر آید. در این مطلب سعی می کنیم با آوردن مدل ها و نمونه هایی بسیار جدید و البته زیبا، حداقل ایده هایی مناسب برای دکوراسیون اتاق نوزاد در اختیارتان قرار دهیم. توجه داشته باشید که تمامی مدل های زیر سبک مدرن و بروز دارند و از خطوطی صاف و ساده استفاده می نمایند که نمایی شیک و البته پاکیزه و مرتب به اتاق می دهند و علاوه بر بچه ها نظر عظیم تر ها را نیز به خود جلب خواهند کرد.

معرفی ایده های جدید و زیبا در تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد

در دنیای طراحی مدرن و امروزی دیگر کمتر کسی به سمت انتخاب رنگ هایی مانند آبی و صورتی برای اتاق کودک و نوزاد می رود. بهترین جایگزین برای این رنگ ها استفاده از پالت های رنگی خنثی و آرام است مانند سایه های خاکستری، سفید عاجی یا خاکستری مایل به قهوه ای. وجود رنگ های خنثی در اتاق این فرصت را به شما می دهد تا ترکیبی از تناژها با لایه های رنگی گوناگون در فضا بوجود آورید.رنگ های پاستلی همراه با استفاده کم از رنگ های برجسته در زمینه خنثی بسیار عالی کار می نمایند.

اما ضروری است به حقیقتی در زمینه طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد اشاره کنیم. طراحی اتاق نوزاد تنها نشان دهنده ذوق و خلاقیت بزرگسالان است! واقعیت این است که نوزادان و حتی خردسالان اهمیتی به دیزاین اتاق و رنگ های استفاده شده در آن نمی دهند. از آنجایی که والدین قرار است در سال های ابتدایی، بیشتر اوقات بیداری خود را در اتاق نوزاد بگذرانند بنابراین طراحی اتاق باید بگونه ای باشد که برای بزرگترها نیز راحت و دوست داشتنی باشد. به همین خاطر باید در تزیین اتاق نوزاد به ایجاد محیطی آرامش دهنده و لذت بخش برای خودتان هم فکر کنید.

تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1247

به "معرفی ایده های جدید و زیبا در تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ایده های جدید و زیبا در تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید