مسی با آرژانتین ادامه می دهد؟ ، پاسخ سرمربی آلبی سلسته به درخواست مهم طرفداران

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم ملی آرژانتین توضیحاتی در مورد حضور لیونل مسی در این تیم داد.

مسی با آرژانتین ادامه می دهد؟ ، پاسخ سرمربی آلبی سلسته به درخواست مهم طرفداران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گل، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، سه ماه پس از خاتمه جام دنیای، در خصوص تورنمنت 2026 صحبت کرد که در آنجا آلبی سلسته در رقابت ها به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک باید از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. او به طور خاص درباره اینکه آیا مسی، برنده هفت توپ طلا، با اینکه در پاییز دوران حرفه ای خود قرار گرفته است می تواند در این تورنمنت شرکت کند یا خیر صحبت کرد.

اسکالونی درباره آینده لیونل مسی با آرژانتین و اینکه آیا او می تواند در جام دنیای دیگری هم حضور داشته باشد، گفت: تصمیم گیری در خصوص حضور در جام دنیای بعدی به لئو بستگی دارد و اگر توانایی جسمانی داشته باشد در جام دنیای 2026 حضور خواهد داشت. بدیهی است داشتن بازیکنی مانند مسی یک مزیت بوده و هست و برای من به عنوان هم تیمی سابق، تمرین دادن او زیباست. من می بینم که سایر بازیکنان چگونه به او نگاه و او را دنبال می نمایند. مسی برترین است.

بسیاری تصور می کردند که 2022 آخرین جام دنیای مسی باشد؛ جامی که مسی در 35 سالگی، کشورش را برای اولین بار از سال 1986 به قهرمانی دنیا رساند و بزرگترین عنوان حرفه ایش را کسب کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2195

به "مسی با آرژانتین ادامه می دهد؟ ، پاسخ سرمربی آلبی سلسته به درخواست مهم طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی با آرژانتین ادامه می دهد؟ ، پاسخ سرمربی آلبی سلسته به درخواست مهم طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید