تور کاستاریکا: انتخابی جام جهانی 2022، آمریکا با وجود شکست مسافر قطر شد، مکزیک صعود کرد، کاستاریکا به پلی آف رسید

به گزارش شارژ 10، تکلیف سهمیه های به جامانده آمریکای شمالی و مرکزی در جام جهانی 2022 تعیین شد.

تور کاستاریکا: انتخابی جام جهانی 2022، آمریکا با وجود شکست مسافر قطر شد، مکزیک صعود کرد، کاستاریکا به پلی آف رسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کاستاریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کاستاریکا از سن خوزه و آتشفشان ها و سواحل زیبای این کشور دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی)، بامداد امروز (پنجشنبه) به انتها رسید که تیم های ملی آمریکا و مکزیک صعود خود را قطعی کردند و کاستاریکا راهی پلی آف شد.

در حساس ترین بازی امروز، کاستاریکا در استادیوم ملی شهر سن خوسه پذیرای آمریکا بود و با نتیجه 2 بر صفر به رجحان رسید. خوان پابلو وارگاس در دقیقه 51 و آنتونی کونترراس در دقیقه 59 پیروز به گگرددن دروازه یانکی ها شدند. آمریکا با وجود این شکست، با 25 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کاستاریکا، در رتبه سوم نهاده شد و راهی جام جهانی شد. کاستاریکا نیز در رتبه چهارم ایستاد و به مرحله پلی آف صعود کرد.

مکزیک هم با نتیجه 2 بر صفر مقابل السالوادور پیروز شد. کارلوس اوریل آنتونا و رائول خیمنس پنالتی در دقایق 17 و 43 برای شاگردان خراردو مارتینو گلزنی کردند تا مکزیک با کسب جایگاه دوم، مسافر جام جهانی گردد.

در سایر دیدارها، تیم صعود نموده کانادا در خانه پاناما با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. گابریل تورس در دقیقه 49 تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند. جامائیکا نیز با نتیجه 2 بر یک از سد هندوراس گذشت. لئون بایلی در دقیقه 39 (از روی نقطه پنالتی) و راول موریسون در دقیقه 2+45 برای جامائیکا و آنخل تِخِدا در دقیقه 18، از روی نقطه پنالتی برای هندوراس گلزنی کردند.

پیش از این نیوزیلند با غلبه بر جزایر سلیمان، خود را به مرحله پلی آف رسانده بود و برای صعود به جام جهانی 2022، باید مقابل کاستاریکا صف آرایی کند.

جدول نهایی دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه کونکاکاف به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2026

به "تور کاستاریکا: انتخابی جام جهانی 2022، آمریکا با وجود شکست مسافر قطر شد، مکزیک صعود کرد، کاستاریکا به پلی آف رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کاستاریکا: انتخابی جام جهانی 2022، آمریکا با وجود شکست مسافر قطر شد، مکزیک صعود کرد، کاستاریکا به پلی آف رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید