طارمی بهترین تیم را انتخاب کرد، او به پورتو یاری زیادی می نماید

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، با توافق انجام شده بین دو باشگاه ریوآوه و پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی فصل آینده پیراهن تیم پورتو را به تن خواهد نمود. این مهاجم ایرانی فصل گذشته با ریوآوه 18 گل در لیگ پرتغال به ثمر رساند و به عنوان آقای گلی مشترک در این کشور دست یافت. طبق اعلام رسانه های پرتغالی، ریوآوه در ازای دریافت 5 - 6 میلیون یورو، رضایتنامه طارمی را صادر نموده است و قرارداد این مهاجم با پورتو، 4 ساله خواهد بود.

طارمی بهترین تیم را انتخاب کرد، او به پورتو یاری زیادی می نماید

روزنامه ابولا پرتغال یکی از روزنامه هایی بوده که به خوبی خبرهای مربوط به طارمی را پوشش داده است. ابولا امروز هم دو مطلب پیرامون طارمی منتشر کرد؛ نخست یک خبر مبنی بر اینکه همه چیز برای انتقال طارمی به پورتو اجرا شده است و قرارداد به زودی امضا خواهد شد.

دومین مطلب این روزنامه، به مصاحبه با تونی اوسنیک مربی تیم ملی ایران و دستیار دراگان اسکوچیچ اختصاص دارد.

اوسنیک درباره توافق برای انتقال طارمی به پورتو گفت: طارمی برای موفقیت راهی اروپا شد و به خوبی خودش را هماهنگ کرد. او بلوغ خود را نشان داد و در تیم به رسمیت شناخته شد. مربی ریوآوه هم با روش بازی خود به طارمی خیلی یاری کرد.

مربی تیم ملی ایران ادامه داد: اما حالا پورتو یک واقعیت دیگر است. من قبلا هم گفته بودم که باید روی کارتان تمرکز داشته باشید و خودتان را وقف آن کنید اما طارمی می داند که باید چه کار کند.

اوسنیک با اشاره به لغو بازی محبت آمیز تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان یادآور شد: ما با طارمی صحبت نموده بودیم چون انتظار داشتیم در آن مسابقه بازی کند. این خیلی مهم بود که طارمی سبکی که ما با آن بازی می کنیم را درک کند. بعد از لغو مسابقه، طارمی باید به سرعت به پرتغال برگردد تا با خواسته های باشگاهی مثل پورتو و یادگیری ایده های مربی آشنا گردد. شناخت هرچه زودتر این بازیکن به شما یاری می نماید.

مربی اسلونیایی تیم ملی ایران با بیان اینکه تحت تاثیر تصمیم طارمی (برای حضور در پورتو) قرار گرفته است، توضیح داد: طارمی بهترین گزینه را انتخاب کرد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی می نماید و برای قهرمانی و کسب تمام عناوین می جنگد. طارمی در لیگی بازی می نماید که آنرا می شناسد و به تیم بزرگی می رود. او برای رسیدن به دستاوردها می جنگد و این موضوع به او انگیزه زیادی می دهد. طارمی انتخاب خیلی خوبی داشت.

اوسنیک همچنین درباره ویژگی های بازی طارمی گفت: طارمی از مهاجمانی که در پورتو بازی می نمایند، متفاوت است. او چیزهای زیادی به پورتو اضافه خواهد نمود. طارمی پشت به دروازه خیلی خوب عمل می نماید، به خوبی توپ را می چرخاند و ارتباط عالی با همبازیانش دارد. طارمی بازیکن سرعتی و قدرتی است.

مربی ایران در ادامه تعریفش از طارمی اظهار کرد: طارمی حتی می داند که چطور بدنش را برای دریافت پنالتی مقابل بازیکن حریف قرار بدهد. او در حفظ توپ بسیار باهوش است. یک بازیکن متفاوت.

اوسنیک در سرانجام درباره سرمربی تیم پورتو هم گفت: سرجیو کونسیسائو با کارواخل (سرمربی فصل قبل ریوآوه) خیلی متفاوت است. سرجیو مربی برنده ای است که این کاراکتر خود را به بازیکنان منتقل می نماید. این پورتو، حاصل انرژی او است. تیم درون زمین همانطور عمل کند که سرجیو خودش روی نیمکت انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1161

به "طارمی بهترین تیم را انتخاب کرد، او به پورتو یاری زیادی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی بهترین تیم را انتخاب کرد، او به پورتو یاری زیادی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید