شرایط به حالت قبل از عید برنگشته است

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/لرستان فرماندار ازنا می گوید: علی رغم کوشش هایی که شده اما شرایط به حالت قبل از عید نوروز برنگشته است.

شرایط به حالت قبل از عید برنگشته است

حشمت بهمنی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه شرایط شهرستان ازنا همچنان قرمز است و علی رغم کوشش هایی که شده اما شرایط به حالت قبل از عید نوروز برنگشته است.

وی ادامه داد: محدودیت های کرونایی شهرهای شرایط قرمز همچنان در این شهرستان برقرار است و با افرادی که آنها را رعایت نمی نمایند، برخورد می گردد.

بهمنی تاکید نمود: به احترام ارکان مختلف و بخش های گوناگون جامعه و به ویژه کادر درمانی در سرزمین اسلامی ایران که مشغول مجاهدت و ایثار هستند، باید کوشش کنیم که این شرایط بهتر گردد.

فرماندار ازنا اضافه کرد: البته اصناف، کسبه و بازاریان که همیشه در طول تاریخ ثابت نموده اند دل در گرو آبادانی و سعادت ایران دارند، بار دیگر وظیفه ای سترگ را بر دوش می کشند و در مجموع همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند.

وی اعلام کرد: کوشش همه ما این است که تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، اقدامات پیشگیرانه اجرا و شرایط بهتر گردد.

بهمنی گفت: همه ما می دانیم که در حال حاضر بهترین راهکار حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و امیدواریم که همراهی مردم در این دو مورد مهم بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1584

به "شرایط به حالت قبل از عید برنگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط به حالت قبل از عید برنگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید