سامسونگ گوشی تازه خود را با غول پردازنده موبایل عرضه می نماید، عکس

به گزارش شارژ 10، سامسونگ گلکسی احتمالا با پردازنده اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3، بسته به منطقه و مدل آن عرضه خواهد شد.

سامسونگ گوشی تازه خود را با غول پردازنده موبایل عرضه می نماید، عکس

تینا مزدکی- سامسونگ به طور رسمی تراشه اگزینوس 2400، Exynos 2400 SoC را معرفی نموده است و به احتمال زیاد از این تراشه در سری گلکسی اس 24 آینده استفاده خواهد شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، صرف نظر از منطقه یا بازاری که در آن فروخته می گردد به طور انحصاری از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد نمود. از سوی دیگر، گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس بسته به منطقه، از اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که نسخه های اگزینوس 2400 گلکسی S24 و S24+ در آفریقا، آسیا، اروپا و آمریکای لاتین و نسخه های مجهز به اسنپدراگون در آمریکای شمالی عرضه شوند.

این رویکرد مشابه رویکردی است که سامسونگ در خصوص سری گلکسی S22 اتخاذ کرد. طبق گزارش ها، سامسونگ در مراحل نهایی تصمیم گیری در خصوص نحوه توزیع انواع مختلف گوشی های سری گلکسی اس 24 است. بنابراین بعید است که شرکت در حال حاضر استراتژی خود را تغییر دهد.

تراشه نو اگزینوس نسبت به نسل قبلی اگزینوس دارای پردازنده مرکزی 70 درصد سریع تر و پردازش هوش مصنوعی 14.7 برابر سریع تر است. بعلاوه دارای پردازنده گرافیکی Xclipse 940 است که بر اساس آخرین معماری RDNA3 AMD ساخته شده است.

با این حال، بر اساس روندهای گذشته، بعید است عملکرد پردازنده گرافیکی اگزینوس 2400 به خوبی اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد. تراشه اگزینوس 2400 بر روی نود 4 نانومتری LPP+ ساخته شده و دارای یک CPU 10 هسته ای است.

  • لیزر غول پیکر رعد و برق را منحرف کرد!/ عکس

  • جعلی یا واقعی؟/ عکس

در همین حال، انتظار می رود تراشه آینده اسنپدراگون 8 نسل 3 از آخرین نود TSMC استفاده کند، اما بعضی گزارش ها ادعا می نمایند که ممکن است نسخه هایی در هر دو فرآیند 3 و 4 نانومتری وجود داشته باشد. زمانی که کوالکام در نشست Snapdragon Summit خود در این ماه رونمایی کند، در خصوص این فرآیند بیشتر خواهیم دانست.

منیع: gizmochina

323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2277

به "سامسونگ گوشی تازه خود را با غول پردازنده موبایل عرضه می نماید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گوشی تازه خود را با غول پردازنده موبایل عرضه می نماید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید