سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد

به گزارش شارژ 10، همزمان با برپایی خیمه گاه اربعین، خیمه گاه کتاب اربعین در موکب احمدابن موسی (ع) پایتخت کتاب ایران راه اندازی شد.

سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار از ، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه موکب احمد ابن موسی (ع) شهرداری شیراز یکی از بزرگترین موکب های ایران در مرز شلمچه است که به ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به زائرین پیاده اربعین حسینی می پردازد، گفت: سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، توفیق راه اندازی موکب در مرز از کارکنان خدوم شهداری شیراز صلب شد با این حال موکب به صورت نمادین در فضایی در حدود 300 متر مریع برپا شده و فعالیت فرهنگی و هنری با محور فرهنگ عاشورا و سیره امام حسین (ع) پرداخت.

فرزاد صدری اضافه کرد: خیمه گاه کتاب اربعین پارسال در موکب احمدابن موسی (ع) شلمچه برپا شد و علاوه بر راه اندازی کتابخانه در گردش برای زائران، مسابقه کتابخوانی چله نشین عشق نیز برگزار گردید.

او با بیان اینکه سال جاری نیز خیمه گاه کتاب همزمان با کسب عنوان پایتخت کتاب ایران برای شیراز برپا شد، اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در رویداد های فرهنگی، سامانه آزمون آنلاین کتابخوانی به صورت آزمایشی فعالیت خود را از ابتدای سال جاری شروع کرد که همزمان با روز اربعین در خیمه گاه کتاب موکب احمدابن موسی (ع) شروع به کار کرد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اضافه کرد: هم اکنون تا انتها ماه صفر آزمون چله نشین عشق بر روی سامانه ادامه خواهد داشت و عموم مردم می توانند به راحتی در این آزمون که در برگیرنده پرسش هایی درباره کتاب هایی عاشورایی است، شرکت نمایند.

او ادامه داد: این سامانه به آدرس www.shiraz-brc.ir فعالیت می نماید و از این پس آمادگی دارد به تمام موسسات خصوصی و دولتی در زمینه برگزاری آزمون کتابخوانی خدمات ارائه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1224

به "سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید