زیباترین سواحل فرانسه ، با بهشت های دریایی فرانسه آشنا شوید !

به گزارش شارژ 10، فرانسه یکی از کشورهای اروپای غربی است که به علت فرهنگ غنی و جاذبه های فراوانی که دارد، توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. این کشور دارای سواحلی زیبا و خارق العاده در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی خاص ترین و زیباترین سواحل فرانسه می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین سواحل فرانسه ، با بهشت های دریایی فرانسه آشنا شوید !

پلاژ دو منآم

پلاژ دو منآم (de Ménéham)، یکی از زیباترین سواحل فرانسه است. در این ساحل از پشت کلبه ماهیگیران، می توانید ماسه های سفید و تل های روان این پلاژ را مشاهده کنید. این چشم انداز ها خاص باعث شده تا دومنآم، نمایی تاریخی پیدا کند و این نمای زیبا، مجذوب نمایندهیت آن را بیشتر از گذشته نموده است.

ساحل کوت سووژ

یکی از محبوب ترین سواحل فرانسه، ساحل کوت سووژ (Côte Sauvage) می باشد که در شبه جزیره کیبرون (Quiberon) قرار گرفته است. ساحل این منطقه، دارای ماسه هایی طلایی رنگ است که به وسیله دیواره های سنگی قائمی احاطه شده است. فراوری ساردین در این ساحل، بسیار مشهور بوده و می توانید لذیذترین و تازه ترین غذاهای دریایی را در این مکان نوش جان کنید.

ساحل لیل دو قیو

تنها به وسیله آب های منطقه می توانید به ساحل لیل دوقیو (LIle de Rio) دسترسی داشته باشید. در این ساحل می توانید سرگرمیاتی مانند غواصی، شیرجه و شنا را تجربه کنید. ساحل لیل دوقیو یک منطقه بکر و دست نخورده است و برای علاقه مندان به ماجراجویی بسیار مناسب می باشد.

ساحل اُندای

اُندای (Hendaye) ساحلی زیبا با ماسه های نرم می باشد که در ساحل باسک (Côte des Basques) قرار گرفته است. برای سرگرمی می توانید به همراه خانواه خود به این ساحل بروید و از زیبایی آن لذت ببرید. اُندای بعلاوه برای علاقه مندان به شنا و موج سواری نیز بسیار مناسب می باشد.

لا کونچا

لا کونچا (La Concha) یکی از زیباترین سواحل فرانسه می باشد و در ساحل باسک واقع شده است. اطراف این ساحل زیبا را کافه ها و بار ها در برگرفته اند. لاکونچا در شهر سن سباستین واقع شده و به وسیله جزیره سانتاکلارا نیز قابل دسترسی می باشد.

پلاژ پالومباجا

پلاژ پالومباجا (Palombaggia) یکی از معروف ترین سواحل کورسیکا (Corsica) می باشد. ماسه های طلایی رنگ این ساحل به همراه آب های لاجوردی آن، زیبایی خارق العاده ای به این ساحل بخشیده اند. می توانید در فصل های گرم سال، به این پلاژ آمده و از تماشای کوه ها و درختان کاجی که آن را احاطه نموده اند، لذت ببرید.

ساحل کورس دو سود

ساحل کورس دو سود (Corse Du Sud)، زادگاه ناپلئون بوده و در شهرستان آژاکسیو (Ajaccio) واقع شده است. این ساحل به علت داشتن معماری تاریخی و زیبایی بی نظیرش، توانسته گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند. در این ساحل می توانید آب های عمیق آبی رنگ را در کنار ماسه های نرم مشاهده نموده و از سفر خود لذت ببرید.

ساحل نیس

نیس (Nice)، یکی از شهرهای ساحلی فرانسه است که به علت سواحل فوق العاده ای که دارد، توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این شهر ساحلی زیبا، می توانید تعطیلاتی شگفت انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید. این مکان علاوه بر طبیعت زیبا و مجذوب نماینده، دارای رستوران ها و هتل های بی نظیری می باشد و امکان خرید کردن نیز برای شما وجود خواهد داشت.

ساحل بولیو سوق مق

از دیگر سواحل زیبای فرانسه، می توان بولیو سوق مق (Beauleiu-sur-Mer) را نام برد. این ساحل برای استراحت و گذراندن تعطیلات، فوق العاده می باشد. وجود یک ترامپولین در این محل باعث شده تا شناگران، اوقات خاص و متفاوتی را در اینجا تجربه نمایند. این ساحل نیز با کافه ها و بارها احاطه شده و مکانی شگفت انگیز برای استراحت کردن و لذت بردن از سرگرمیات تابستانی است.

ساحل پالوما

یکی از منطقه های سرگرمیی فرانسه، ساحل پالوما (Paloma) می باشد که در بین هنرمندان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ساحل شیک و کلاسیک، در خط ساحلی فرانسه واقع شده و دارای چشم انداز های دیدنی می باشد. دراین ساحل علاوه بر تماشای چشم انداز های زیبا، می توانید سرگرمیات متنوع زیادی را نیز تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2171

به "زیباترین سواحل فرانسه ، با بهشت های دریایی فرانسه آشنا شوید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل فرانسه ، با بهشت های دریایی فرانسه آشنا شوید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید