رسالت پارک علم و فناوری حمایت از ایده ها است

به گزارش شارژ 10، معاون پارک علم و فناوری خوزستان گفت: رسالت پارک علم و فناوری خوزستان به طور کلی حمایت از ایده ها و طرح های نوآفرین در همه حوزه ها است.

رسالت پارک علم و فناوری حمایت از ایده ها است

به گزارش خبرنگاران، جمشید افشانی در نشست خبری نمایشگاه الکامپ استان خوزستان که امروز، یکم آبان ماه در محل استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: رسالت پارک علم و فناوری خوزستان به طور کلی حمایت از ایده ها و طرح های نوآفرین در همه حوزه ها است که یکی از این حوزه ها ارتباطات و فناوری است که در سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا نموده است و ما هم توجه ویژه به این حوزه داریم.

وی اضافه کرد: ما سال جاری در نمایشگاه الکامپ در حوزه آی سی تی شرکت می کنیم. همچنین یک جشنواره یک ماهه تخصصی در حوزه بازی سازی تدارک دیده ایم. 15 جشنواره خلاقیت و ایده پردازی در سطح استان نیز در حال برگزاری است که در نمایشگاه معرفی خواهند شد.

معاون پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه استارت آپ های فعال در نمایشگاه حضور خواهند داشت، ادامه داد: برنامه داریم که دو کارگاه برگزار کنیم که یکی در حوزه معرفی چالش ها و نیازهای استان و کشور و دیگری کارگاه معرفی اکوسیستم استارت آپی استان است.

وی در انتها گفت: از همه فعالان حوزه فناوری و کسانی که می خواهند با ایده های استارت آپی آشنا شوند دعوت می کنم که در این نمایشگاه حضور یابند.

به گزارش خبرنگاران، محسن سزاری مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: ما هر ساله سعی می کنیم سالنی را به بخش دولت الکترونیک تخصیص دهیم، به این دلیل که ادارات دولتی فعالیت خوبی در بحث خدمات الکترونیک دارند اما متاسفانه این خدمات به خوبی به مردم شناسانده نشده است.

وی با بیان اینکه سال جاری درخواست ادارات دولتی برای حضور در نمایشگاه وضعیت خوبی دارد، اضافه کرد: نمایشگاه های این چنین فرصتی را فراهم می نمایند که خدمات الکترونیکی به مردم شناسانده شوند. ما در این حوزه کم کاری نموده ایم و کوشش ما این است که این خدمات را معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 507

به "رسالت پارک علم و فناوری حمایت از ایده ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسالت پارک علم و فناوری حمایت از ایده ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید