رادولوویچ: طرفداران بعد از تعطیلی لیگ انتظار بیشتری از ما داشته باشند، مهدی خلیل یکی از بهترین دروازه بان های آسیاست

به گزارش شارژ 10، میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از سنگربان لبنانی تیمش به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های آسیا یاد کرد.

رادولوویچ: طرفداران بعد از تعطیلی لیگ انتظار بیشتری از ما داشته باشند، مهدی خلیل یکی از بهترین دروازه بان های آسیاست

از سفر با تور سریلانکا ترکیبی به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان, میودراگ رادولوویچ پس از رجحان یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی سختی بود و برد خیلی مهمی کسب کردیم. می دانیم که نفت آبادان یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ است که تا اینجا نتایج خوبی هم کسب نموده. از شرایط تیمم در این بازی خیلی راضی ام.

وی ادامه داد: ما 80 دقیقه مقابل نفت آبادان به بازی مسلط بودیم و موقعیت های گل بیشتری نسبت به حریف داشتیم. ما یک پنالتی هم داشتیم که از دست دادیم. شاید اگر آن پنالتی گل می شد گره بازی زودتر باز می شد و با نتیجه بهتری به پیروزی می رسیدیم. به طرفداران مان تبریک می گویم و این نوید را می دهم که بعد از تعطیلی دو هفته ای لیگ می توانند انتظارات بالاتری از ذوب آهن داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی اولی که من در تیم حضور داشتم با توجه به شرایط مان 45 دقیقه خوب بازی کردیم و مقابل تراکتور هم حدود 70 دقیقه بازی خوبی انجام دادیم. در بازی امروز هم خیلی بر جریان مسابقه مسلط بودیم. درباره دروازه بان مان مهدی خلیل هم باید بگویم که یکی از بهترین دروازه بان های آسیاست و من قبلاً هم با او کار نموده ام. پیروزی در بازی امروز را هم مدیون کوشش تمام بازیکنان مان هستیم.

رادولوویچ درباره پیروزی های یک بر صفر ذوب آهن توضیح داد: ذوب آهن در نیم فصل اول چند گل زده بود؟ ما در سه بازی مان سه گل زدیم و به کوشش مان ادامه می دهیم. ما نباید فراموش کنیم که میرو فقط 10 روز است که به ما اضافه شده است و زمان می برد تا با تیم هماهنگ گردد. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که تیم را به ثبات برسانیم و نباید فراموش کنیم که امروز مقابل صنعت نفت شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در بازی امروز تسلط کاملی داشتیم و طبیعی است که در یک بازی مهم مثل مسابقه امروز بازیکنان تحت فشار باشند و عملکرد واقعی شان را نشان ندهند. ما بازی های سختی را پیش رو داریم و تمرکزمان بر این است که بازی به بازی بهتر شویم. ما در بازی با تراکتور هم مستحق یک امتیاز بودیم، ولی این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم در این مدت کمی که کنار تیم بودم عملکرد خوبی داشته ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خاتمه گفت: بازیکنان ما سعی می نمایند که کارهای تاکتیکی مدنظر مرا انجام دهند، ولی هنوز به طور کامل این اتفاق نیفتاده است. باید بگویم که تیم من شایسته حمایت بیشتر و حضور حداکثری طرفداران در استادیوم هست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 668

به "رادولوویچ: طرفداران بعد از تعطیلی لیگ انتظار بیشتری از ما داشته باشند، مهدی خلیل یکی از بهترین دروازه بان های آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادولوویچ: طرفداران بعد از تعطیلی لیگ انتظار بیشتری از ما داشته باشند، مهدی خلیل یکی از بهترین دروازه بان های آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید