دانشگاه کردستان پژوهشگر پسادکتری جذب می نماید

به گزارش شارژ 10، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اعلام نمود: دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی 1400-1399 پژوهشگر پسادکتری جذب می نماید.

دانشگاه کردستان پژوهشگر پسادکتری جذب می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای در مورد جذب پژوهشگر پسادکتری برای سال تحصیلی 1400-1399 بیان کرد: دانشگاه کردستان در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان جوان دانشگاه های داخل و خارج از کشور در پیشبرد اهداف و ماموریت های دانشگاه، اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از بین فارغ التحصیلان دوره دکتری دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور در رشته های فعال دانشگاه نموده است.

بر اساس این اطلاعیه، بدیهی است هر گونه برنامه ریزی بعدی دانشگاه تابع شرایط مربوط به ویروس کرونا در آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یاری پرستار جذب می نماید

    مرکز آموزش عالی کوهدشت استاد مدعو جذب می نماید

طبق این اطلاعیه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه کردستان، مدت زمان ثبت درخواست برای شرکت در این فراخوان از اول تیرماه تا سرانجام مردادماه خواهد بود و غیرقابل تمدید است.

متقاضیان واجد شرایط برای جذب در این دانشگاه به عنوان پژوهشگر پسادکتری، درخواست خود را برای آنالیز های اولیه به گروه های آموزشی مربوطه ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1066

به "دانشگاه کردستان پژوهشگر پسادکتری جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه کردستان پژوهشگر پسادکتری جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید