خبرنگاران سرمربی ذوب آهن اصفهان : راهی جز برد مقابل نساجی نداریم

به گزارش شارژ 10، ساری - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت با تشریح شرایط تیمش در جدول رقابت های لیگ برتر گفت : ما راهی جز برد مقابل نساجی نداریم.

خبرنگاران سرمربی ذوب آهن اصفهان : راهی جز برد مقابل نساجی نداریم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، لوکا بوناچیچ عصر روز آدینه در کنفرانس پیش بازی هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر اضافه نمود : صندلی تیم ذوب آهن در جدول رقابت های لیگ برتر در روزهای پایانی لیگ به گونه ای است که قدرت ریسک را از ما سلب نموده است.

وی گفت : تیم ما با برد هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران ، قهرمان فصل جاری رقابت های لیگ برتر ، توانست تا حد زیادی صندلیش را در جدول برای ماندن در رقابت ها برای فصل آینده تثبیت کند و با برد مقابل نساجی نیز می خواهیم به صندلی بهتری در جدول دست یابیم.

بوناچیچ گفت : ذوب آهن اصفهان توانایی پیروزی بر نساجی در زمین خانگی را دارد ، اگر چه این تیم از تیم های عظیم و قدر شهرستانی محسوب می گردد و در هفته های جاری نیز نتایج خوبی کسب کرد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : به هر حال ما برای برد و کسب پیروزی به قائمشهر آمدیم و تمام توان خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در این ملاقات خارج از خانه هم به پیروزی برسیم و به فرایند خوب خودمان ادامه دهیم.

بوناچیچ گفت : به هر حال نباید این ملاقات را دستکم بگیریم ، ضمن این که باید برای برد کوشش کنیم و نیم نگاهی هم به توانایی تیم مقابل نیز داشته باشیم که اسیر آنها نشویم تا بتوانیم به راحتی نتیجه بگیریم. ما روی توانمندی تیم و بازیکنان خودمان برای این بازی حساب باز کردیم.

وی با اشاره به چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر ، این زمین را مزیتی برای تیم نساجی توصیف کرد و اضافه نمود : تیم نساجی بازی زیادی در این زمین انجام داده و عادت به چمن مصنوعی دارد و این مزیت اصلی آنها محسوب می گردد.

تیم نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر شنبه شب 25 مرداد در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در حالی به میدان می فرایند که نساجی از 28 بازی قبلی با 36 امتیاز در رده هشتم و ذوب آهن با 26 امتیاز در رده دهم قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1143

به "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن اصفهان : راهی جز برد مقابل نساجی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن اصفهان : راهی جز برد مقابل نساجی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید