حضور2نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/کردستان تیروژ حیات کردستان و پاس ناجا کامیاران، به عنوان دو نماینده از استان کردستان در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور حضور خواهند داشت.

حضور2نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور

دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یکم بسکتبال کشور از 24 آذر ماه با حضور 54 تیم در دو گروه شمال و جنوب شروع می گردد.

به گزارش خبرنگارانوبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان،در گروه شمال این مسابقات که نمایندگان کردستان نیز در آن حضور دارند 33 تیم در قالب 7 گروه چهار و پنج تیمی به صورت رفت و برگشت(متمرکز) با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم تیروژ حیات کردستان در گروه(A) رقابت ها با تیم های مهام تهران، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال اسدآباد همدان هم گروه است و مسابقات این گروه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

تیم پاس ناجا کامیاران دیگر نماینده کردستان در گروه(C) رقابت ها با تیم های پیکان تهران، مقاومت کرمانشاه و خانه بسکتبال زنجان هم گروه است و مسابقات خود را به میزبانی کرمانشاه از روز چهارشنبه 24 آذر ماه انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است؛ در سرانجام مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی آف اول صعود نموده و در سرانجام مرحله پلی آف اول و دوم از گروه شمال چهار تیم و از گروه جنوب چهار تیم به فینال رقابت ها راه پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1913

به "حضور2نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور2نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید