جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رباط کریم برگزار گردید

به گزارش شارژ 10، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رباط کریم با حضور فرماندار و رئیس میراث فرهنگی شهرستان رباط کریم برگزار گردید.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رباط کریم برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران در این نشست که مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان رباط کریم برگزار نیز حضور داشتند، بر تسهیل در ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید شد.

سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم در این نشست گفت: همه دستگاه های شهرستان با موضوع دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بهترین خدمات را به مهمانان و گردشگران ارائه نمایند.

او نزدیکی رباط کریم به تهران را یک ظرفیت مهم برای این شهرستان در حوزه گردشگری ذکر کرد و اضافه کرد: باید بتوانیم از داشته های فرهنگی تاریخی این شهرستان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر استفاده کنیم.

ساداتی اظهار داشت: ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی می تواند در افزایش جذب گردشگر به شهرستان رباط کریم تاثیرگذار باشد.

در این نشست همچنین حمید کریمی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان رباط کریم و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان به ارائه گزارش در مورد نحوه خدمات رسانی به گردشگران و مسافران پرداخت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 153

به "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رباط کریم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رباط کریم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید