تکنولوژی این ایرلاین ها، نفس شما را در پرواز بند می آورد!

به گزارش شارژ 10، با این که وجود وسیله ای به نام هواپیما خود یکی از هدایایی است که از طرف پیشرفت تکنولوژی به انسان های قرن 21 داده شده اما حقیقت این است که هنوز هم مانده تا با بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته تری که در این پرنده آهنین به کار گرفته شده، آشنا شوید! اگر قصد سفر با هواپیما را دارید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با ما باشید تا با ایرلاین هایی که هواپیماهایی با فناوری هوشمند در اختیار دارند را بهتر بشناسید.

تکنولوژی این ایرلاین ها، نفس شما را در پرواز بند می آورد!

تکنولوژی هواپیماهای هوشمند برچه اساسی تعییین می گردد؟

این روزها دیگر کسی پیدا نمی گردد که مخاطب اینترنت و امکانات بی شماری که در اختیار انسان ها قرار می دهد، نباشد. این روزها دیگر دارا بودن امکانات پیشرفته ای که حاصل همکاری اینترنت و تکنولوژی در پرواز هستند، به عنوان یکی از نیازهای اساسی مسافران تبدیل شده است. به همین دلیل باید همین ابتدا به شما بگوییم که تمامی این امکانات فوق العاده ای که با خرید بلیط هواپیما یک ایرلاین خاص در سفر به شما تعلق می گیرد، با اینترنت کار می نمایند.

تراولکا (Traveloka) که یکی از سامانه های خرید بلیط هواپما و رزرو آنلاین هتل است، در مقاله ای که به تازگی منتشر نموده؛ 50 ایرلاین معروف را که از تکنولوژی های پیشرفته در پروازهای خود استفاده می نمایند را به عنوان ایرلاین های دوستدار تکنولوژی معرفی نموده است. مواردی که در خصوص این ایرلاین ها مورد آنالیز قرار گرفته از نحوه اتصال کاربر به WiFi هواپیما گرفته تا اتصالات برقی، پهنای باند اینترنت، تماس های تلفنی، پیامک ها و یا حتی پخش برنامه های زنده بوده است.

همین حالا جهت مشاهده نرخ بلیط هواپیما به مقاصد خارجی می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

https://www.eligasht.com/flight/

البته رضایت مسافران هم اندازه گیری شده و در اعلام نتیجه تاثیر گذار بوده است. رتبه های 1 تا 10 این لیست را شرکت های هواپیمایی قطر ایرویز، امارات، لوفت هانزا، بریتیش ایرویز، کاتای پسیفیک، یونایتد کنتیننتال، جت بلو ایرویز، آلاسکا ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز و اتحاد ایرلاینز به ترتیب به خود اختصاص داده اند.

بعضی از این شرکت ها در ارائه اینترنت پر سرعت بسیار خوب عمل نموده و بعضی هم مثل دلتا ایرلاینز، با در نظر دریافت سرویس رایگان پیامک موبایل برای مسافران خود، باعث شده تا رتبه سوم بهترین شرکت های هواپیمایی با فناوری هوشمند را به خود اختصاص دهد.

در ادامه برای شما از شماره 1 تا 5 ایرلاین هایی که در این لیست قرار گرفته اند را تحلیل و آنالیز خواهیم کرد.

قطر ایرویز، پیشگام در استفاده از تکنولوژی برتر

جایگاه نخست بهترین ایرلاین هایی که از تکنولوژی هوشمند در پروازشان استفاده می نمایند به قطر ایرویز تعلق دارد. مهم ترین عاملی که باعث شده تا این ایرلاین در جایگاه نخست بایستد این است که در سال 2019، اقدام به راه اندازی Super WiFi در هواپیماهای خود نموده است. قطر ایرویز همواره از آن شرکت های هواپیمایی بوده است که در استفاده از تکنولوژی های پروازی چه در سیستم های مهندسی پرواز و چه امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران خود پیشرو و سرآمد بوده است.

هواپیمایی امارات، ایرلاینی با تکنولوژی متفاوت

دومین شرکتی که امکانات تکنولوژیکی خوبی را در پروازهایش در اختیار مسافران قرار می دهد، شرکت هواپیمایی امارات است. شرکت هواپیمایی امارات را معمولا به خاطر کابین های منحصر به فرد و پیشرفته اش می شناسند. این شرکت هواپیمایی WiFi بسیار پر سرعت، 3500 شبکه پخش فیلم، موسیقی، انواع نمایش های تلویزیونی، بازی ها و پخش زنده برنامه های زنده تلویزیونی بین المللی را به مسافرانش در حین پرواز ارائه داده و همین موجب رضایت آنان شده است.

لوفت هانزا، ایرلاینی قدیمی با تکنولوژی پیشرفته

لوفت هانزا یکی از معروف ترین و بزرگ ترین ایرلاین های جهان است که انتخاب اول بیشتر مسافران است. این ایرلاین هم از نظر بزرگی ناوگان و هم از لحاظ امکانات تکنولوژیکی در کابین هواپیمایی از شرکت های هواپیمایی سرآمد در جهان است. مسافرین پروازهای لوفت هانزا هم امکان استفاده از اینترنت پر سرعت بی سیم را دارند و هم به مجموعه ای کامل و بزرگ از فیلم های محبوب جهان، انواع بازی ها و سرگرمی ها و همچنین برترین موسیقی های روز جهان دسترسی دارند.

بریتیش ایرویز، بزرگ ترین ایرلاین انگلیس با تکنولوژی متفاوت

هواپیمایی معروف انگلیسی ها نیز یکی از ایرلاین هایی است که بهترین امکانات تکنولوژیکی را در اختیار مسافران خود می گذارد. بریتیش ایرویز، هم از نظر بزرگی ناوگان هواپیمایی و هم از نظر محبوبیت و امکانات رفاهی، یکی از بهترین شرکت هایی است که به سراسر جهان پرواز دارد. جایگاه های بریتیش ایرویز همگی دارای مانیتورهای لمسی و پیشرفته هستند؛ مانیتورهایی که امکان دسترسی مسافران را به مجموعه بزرگی از سرگرمی ها، بازی ها، موسیقی ها و شبکه های اجتماعی را خواهند داد. همچنین دسترسی به اینترنت WiFi و امکان ارسال پیامک یکی دیگر از امکانات خوب تکنولوژیکی هست که در اختیار مسافران قرار داده شده است.

کاتای پسفیک، یکی از بهترین ایرلاین های آسیایی

کاتای پسفیک یکی از ایرلاین های بزرگ هنگ کنگی است که تا الان توانسته تا 4 بار جایزه بهترین ایرلاین های جهان را در رزومه خود ثبت نماید. از بهترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت هواپیمایی، اینترنت پر سرعت، امکان استفاده از موبایل و لپ تاب، مانیتورهای لمسی مخصوص، مجموعه ای بزرگ از کتاب های الکترونیکی و صوتی، فیلم ها و سریال های روز جهان به زبان های بین المللی و راحتی پرواز برای آنان از هر نظر هستند.

در این مطلب برای شما از بهترین تکنولوژی هایی که در هواپیماها ارائه می گردد، سخن گفتیم و 5 تا از بهترین های این لیست را برایتان آنالیز کردیم. اگر مسافر هستید و تمایل دارید تا با یکی از این ایرلاین ها سفر خود را انجام دهید، به ما در الی گشت مراجعه کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس:

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: همگردی
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 708

به "تکنولوژی این ایرلاین ها، نفس شما را در پرواز بند می آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی این ایرلاین ها، نفس شما را در پرواز بند می آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید