تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه ویژه مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: 300بسته فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری خراسان شمالی به دو زبان فارسی و انگلیسی ویژه ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا در بجنورد، تهیه و برای مهمانان داخلی و خارجی این مسابقات توزیع می گردد.

تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه ویژه مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد

حبیب یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: این بسته ها شامل کتابچه های معرفی استان، نقشه، اطلاعات برنامه های تورهای گردشگری، کارت پستال از تصاویر جاذبه های گردشگری و... تهیه شده است.

وی اضافه نمود: این اقلام فرهنگی که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده، ویژه ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا طراحی شده است و در بین مهمانان داخلی و خارجی این رویداد توزیع می گردد.

یزدان پناه ادامه داد: برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه، برپایی غرفه های صنایع دستی در محل برگزاری مسابقات و خانه صنایع دستی بجنورد، اجرای گروه های آیینی در جهت معرفی فرهنگ و رسوم مردم استان و نیز برپایی سیاه چادرهایی در حاشیه این مسابقات با هدف عرضه سوغات و غذاهای محلی و معرفی آداب ورسوم سنتی ازجمله برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در جهت بهره برداری از این رویداد بین المللی است.

ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا از 27 تا 29 آذرماه جاری با حضور هفت تیم از کشورهای مختلف به میزبانی بجنورد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 638

به "تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه ویژه مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه 300 بسته فرهنگی دوزبانه ویژه مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید