تعطیلی دو هفته ای پایتخت در هاله ای از ابهام، پاسکاری میان ستاد ملی و استانی

به گزارش شارژ 10، سخنگوی شورای شهر تهران در رادیو مصاحبه گفت: تعطیلی دو هفته ای پایتخت هنوز در ستاد استانی به تصویب نرسیده است.

تعطیلی دو هفته ای پایتخت در هاله ای از ابهام، پاسکاری میان ستاد ملی و استانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ علی اعطا در مصاحبه با برنامه صبح ومصاحبه در رابطه با تعطیلی 50 درصدی تهران اظهار کرد: شورای شهر از مدت ها پیش بحث دو هفته تعطیلی را مطرح نموده است و پیشنهاد جدیدی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه مسئله ای مهم در این سطح چندین هفته از سوی شورای شهر تهران مطرح می گردد، ولی تا امروز شاهد توجه و واکنشی از سوی مسئولان امر نبوده است، اظهار داشت: روز گذشته گفته شده است در رابطه با تعطیلی دو هفته ای تهران تصمیم گیری گردد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

اعطا ادامه داد: در این مدت روش های دیگر امتحان شده است و هر بار صرف شاهد محدودیت هایی بودیم؛ مثلا در هر هفته فهرستی از محدودیت ها اعمال می گردد که بعد از یکی دو روز، برداشته شده و عملا اجرا نمی گردد.

سخنگوی شورای شهر تهران در بخشی دیگر از مصاحبه با رادیو مصاحبه با اشاره به اینکه طی جلسه ای بحث تعطیلی دو هفته ای تهران مطرح بوده، ولی موافقت نهایی و تصمیم گیری اتفاق نیفتاده است، اضافه نمود: در بحث کرونا، ستاد ملی سلسله مراتبی در استان ها دارد و در تهران نیز یک ستاد کلان شهر وجود دارد و لذا تعطیلی دو هفته ای در ستاد استانی باید به تصویب برسد.

اعطا ادامه داد: بعضا گفته می گردد، چون تهران پایتخت است، چنین تصمیمی باید در سطح ستاد ملی نیز اتخاذ گردد که بنده نمی دانم در این راستا به چه ترتیبی تصمیم گیری خواهند کرد.

وی توضیح داد: تعطیلی دو هفته ای تهران هنوز در ستاد استانی به تصویب نرسیده است و پیشنهادی بود که ارائه شده و ستاد به ریاست استاندار تهران باید تشکیل جلسه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1273

به "تعطیلی دو هفته ای پایتخت در هاله ای از ابهام، پاسکاری میان ستاد ملی و استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی دو هفته ای پایتخت در هاله ای از ابهام، پاسکاری میان ستاد ملی و استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید