تعداد حوزه هاى آزمون سراسرى دانشگاه لرستان افزایش یافت

به گزارش شارژ 10، رئیس دانشگاه لرستان گفت: در دانشگاه لرستان در مقایسه با کنکور سال قبل تعداد 4 حوزه به حوزه های قبلی اضافه شده؛ چرا که فاصله گذاری بین جایگاه های داوطلبان به 180 سانتی متر افزایش پیدا نموده است.

تعداد حوزه هاى آزمون سراسرى دانشگاه لرستان افزایش یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، با بیان اینکه کنکور سراسری از امروز 29 مردادماه تا اول شهریورماه به مدت چهار روز برگزار مى گردد، گفت: به طور کلى تعداد داوطلبان استان لرستان، حدود 41 هزار و 200 نفر است که در 10 حوزه اصلی و 180 حوزه فرعی، به رقابت مى پردازند.

عزیزى اضافه نمود: در تمامى حوزه ها، پروتکل های بهداشتی براساس دستورالعمل های وزارت علوم، تحقیقات و فناورى و وزارت بهداشت، رعایت می گردد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. در دانشگاه لرستان در مقایسه با کنکور سال قبل که کرونا وجود نداشت، سال جاری، تعداد 4 حوزه به حوزه های قبلی اضافه شده است چرا که فاصله گذاری بین جایگاه های داوطلبان، به 180 سانتی متر افزایش پیدا نموده و استفاده از ماسک برای همه داوطلبان و عوامل اجرایی، الزامی است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه از مجموع کل داوطلبان کنکور سراسری در استان لرستان، از نظر جنسیتی، 58 درصد، زن و 42 درصد، مرد هستند، اظهار کرد: نگرانی خاصی از نظر برگزاری کنکور وجود ندارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است؛ اما تقاضای ما از والدین و همراهان داوطلبان کنکور این است که در محوطه های برگزاری حوزه های آزمون، تجمع ننمایند؛ چرا که هرگونه تجمع احتمالی در محوطه ها، باعث گسترش شیوع ویروس کرونا می گردد؛ همچنین داوطلبان بعد از آزمون که از حوزه خارج می شوند باید محل را بلافاصله ترک نمایند.

وی یادآور شد: تقاضای جدی ما این است که والدین و همراهان داوطلبان، بعد از اینکه داوطلب به حوزه رسید بلافاصله حوزه را ترک نمایند تا تجمع احتمالی در محوطه های حوزه های کنکور، اتفاق نیفتد. این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که همه پروتکل های بهداشتی، چه قبل و چه حین آزمون با نظارت کامل نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی در همه حوزه ها اجرا می گردد و عمده تقاضای ما عدم تجمع احتمالی والدین و همراهان داوطلبان در محوطه های حوزه های آزمون است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1151

به "تعداد حوزه هاى آزمون سراسرى دانشگاه لرستان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد حوزه هاى آزمون سراسرى دانشگاه لرستان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید