تساوی برابر نایب قهرمان آسیا درس های بسیاری برای ما داشت

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: در دقایقی از بازی و پس از اینکه تیم ما 2 بر صفر پیش افتاد بازیکنان ما بازی را تمام شده دانستند و همین مسئله سبب شد تا گیتی پسند بازی را به تساوی بکشاند و ما از این ملاقات درس های بسیاری گرفتیم.

تساوی برابر نایب قهرمان آسیا درس های بسیاری برای ما داشت

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، کیاوش علاسوند پس از تساوی تیمش در هفته سرانجامی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال در برابر گیتی پسند گفت: گیتی پسند تیم نایب قهرمان آسیا است و ما همه کوشش خود را کردیم که بهترین کیفیت را ارائه دهیم و زمانی که 2 بر صفر جلو افتادیم بازی را تمام شده دانستیم و گیتی پسند بهترین عملکرد را داشت.

وی اضافه کرد: در بازی مقابل تاسیسات تجربیات خوبی را کسب کردیم که در این ملاقات از آن ها استفاده کردیم و از این ملاقات نیز تجربه های خوبی کسب کردیم و دانستیم که در هیچ نتیجه ای بازی را تمام شده ندانیم و باید در سرانجام به تیم و طرفداران گیتی پسند تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز درباره حواشی ایجاد شده از سوی طرفداران در سرانجام بازی گفت: زمانی که بازی 4 بر 3 بود متأسفانه چند بطری وارد زمین شد و این به نفع گیتی پسند بود و کاش این اتفاق رخ نمی داد اما متأسفانه این جزئی از فوتبال ماست ولی در مجموع می توان گفت این ملاقات از ملاقاتهای ویترین لیگ ما به شمار می رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 727

به "تساوی برابر نایب قهرمان آسیا درس های بسیاری برای ما داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی برابر نایب قهرمان آسیا درس های بسیاری برای ما داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید