ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ ریسک یحیی

به گزارش شارژ 10، اولین بازی پرسپولیس بعد از تعطیلات طولانی مدت جام جهانی، مقابل استقلال خواهد بود که شاید حساسترین و مهمترین بازی فصل سرخپوشان نیز باشد. پرسپولیس در این بازی، شیخ دیاباته را به علت مصدومیت و یورگن لوکادیا را به علت خروج از کشور در اختیار ندارد، اما بدون محروم رودرروی حریف آبی پوش خواهد ایستاد. این در حالی است که یحیی تا آخرین بازی محبت آمیز، زوج این دو مهاجم خارجی را در ترکیب خود قرار داده بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ ریسک یحیی

در غیاب شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا، ترکیب پرسپولیس دو نقطه ابهام دارد که البته یحیی در دو جلسه تمرینی پیش از دربی تا حدی به این چالش خود پاسخ داد.

* خط دروازه؛ بیرانوند و ماسک سون هیونگ مین

دروازه بان شماره یک تیم ملی در دو جلسه تمرینی اخیر پرسپولیس از ماسک محافظ استفاده کرد و تصمیم دارد به این شکل رودرروی مهاجمان استقلال قرار بگیرد. بیرانوند که امروز از رکورد ناصر حجازی در دربی می گذرد، امیدوار است یک بار دیگر نمایش موردنظر طرفداران پرسپولیس را ارائه و به هشتمین کلین شیت فصل دست یابد.

* خط دفاعی؛ دو ملی پوش و دو ستاره

همانطور که انتظار می رفت، یحیی از زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی بهره خواهد برد و سمت راست دفاع را به دانیال اسماعیلی فر می سپارد. در جناح چپ نیز اولویت نخست او وحید امیری است که مقابل سپاهان هم عملکرد خوبی داشت.

* خط میانی؛ سروش روی نیمکت؟

مهمترین ابهام خط هافبک پرسپولیس، سروش رفیعی است. کمال و سرلک زوج خط هافبک را تشکیل می دهند و در جناح چپ و راست نیز مهدی ترابی و سعید صادقی، دو بال یحیی برای موقعیت سازی خواهند بود. یحیی در این مدت حتی در تمرین هم کمتر از خط هافبک پنج نفره استفاده و به این ترتیب سروش احتمالا از روی نیمکت کار را شروع می نماید.

* خط هجومی؛ عبدی و انگیزه هت تریک در دربی

مهدی عبدی انتخاب نخست یحیی برای خط حمله است و کوشش می نماید تا سومین گل خود در شهرآورد را بزند و پس از 295 روز در یک بازی رسمی گلزنی کند. امید عالیشاه بازیکنی است که شانس برای قرارگیری در کنار او و بستن بازوبند کاپیتانی دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، سعید صادقی، مهدی عبدی

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2164

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ ریسک یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ ریسک یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید