تور ارزان یونان: تخلیه جزیره توریستی یونان در پی آتش سوزی

به گزارش شارژ 10، آتش سوزی در شهر لسبوس یونان موجب شد تا مقامات دولتی دستور تخلیه تمام منطقه ها مسکونی این جزیره توریستی را صادر نمایند.

تور ارزان یونان: تخلیه جزیره توریستی یونان در پی آتش سوزی

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، آتش سوزی جنگلی در جزیره لسبوس یونان موجب اعلام عمومی مقامات دولتی برای ترک منطقه ها مسکونی در این جزیره توریستی شده است. منابع محلی آتش سوزی را صبح روز شنبه خاطرنشان کردند. گفته می گردد در طول روز آتش سوزی همچنان ادامه داشته است.

به گفته منابع محلی، منطقه ها مسکونی و مجتمع های توریستی تخلیه شده و ساکنان این جزیره با قایق به خارج از محل حادثه راهنمایی شده اند.

سازمان آتش نشانی محلی در جلسه توجیهی اضطراری خاطرنشان کرد که 50 آتش نشان مشغول مهار آتش هستند که با وزش باد شدید در حال شعله ور شدن است. داوطلبان نیز در اطفای حریق یاری می نمایند.

شعله های آتش در بعضی نقاط به دریا رسیده و چندین ملک در حال حاضر ویران شده و بنا بر گزارش ها گارد ساحلی 9 نفر را از ساحل نجات داده است.

واترا، ساحلی به طول 8 کیلومتر یک مقصد توریستی در این جزیره است که پلاژ های تفریحی آن همگی تخلیه شده اند.

در آتن مرکز یونان نیز صد ها نفر به خاطر آتش سوزی مجبور به ترک خانه های خود شده اند. اگرچه در یونان آتش سوزی جنگلی مسئله ای عجیب نیست، ولی مقامات این کشور می گویند تابستان سال جاری از این جهت یکی از سخت ترین شرایط را خواهند داشت.

در دیگر کشور های اروپایی مثل فرانسه، انگلیس و اسپانیا نیز آتش سوزی های متعددی اتفاق افتاده که این کشور ها به آتش نشانان خود دستور آماده باش داده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2082

به "تور ارزان یونان: تخلیه جزیره توریستی یونان در پی آتش سوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: تخلیه جزیره توریستی یونان در پی آتش سوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید