بهترین مکان ها برای مسافرت به ویتنام برای کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند

به گزارش شارژ 10، در این جا بعضی از مناظر تماشایی ویتنام که برای مسافرت انتخاب شده است، از مرتفع ترین قله ها گرفته تا فرصت تماشای حیات وحش، معرفی شده است. این مکان ها مناسب برای مسافرین تازه کار نمی باشد، بلکه کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند، عاشق چالش هایی که هر کدام از آنها به دنبال دارد، خواهند شد.در ادامه با مجله خبرنگاران با ما همراه باشید.

بهترین مکان ها برای مسافرت به ویتنام برای کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

ساپا (Sapa)

بعضی از مناطق ساپا مناسب گشت و گذار و قدم زدن است، اما بسیاری از روستاها و مسیرها هنوز هم طبیعت دست نخورده و گوشه و کنارهای رام نشده بسیاری دارد. یک ماجراجویی 10 روزه شامل سفر شگفت انگیزی از انواع چالش ها و لذت هایی است که در این جا می توان تجربه نمود. در ابتدا با پیاده روی به کمونِ میونگ هام بدنتان را گرم و آماده کنید، سپس سیاحتی عمیق تر به جوامع بومی بیشتری از جمله وایت مانگ (White Hmong)، زائو (Dao) و زَی (Giay) داشته باشید.در این سفر، شما می توانید دره های افسانه ای، قله های کوه با چشم انداز های خارق العاده و نهرهای زلال را مشاهده نمایید. پیاده روی به سمت روستای نم پونگ شش روز برای بالا رفتن و پایین آمدن طول می کشد که شامل روستاهای دور افتاده ای است که از تاریخ قبیله ای ساپا الهام گرفته اند.نکته جالب برای بسیاری از مسافران گذراندن وقت با مردم محلی است که می توانید سنت های فرهنگی و آشپزی محلی را امتحان نمایید.

کائو بانگ (Cao Bang)

چهار روز کافیست تا بتوانید یکی از بهترین مسافرت های خود را در تپه های قبیله ای ویتنام تجربه کنید. یک توقف بی نظیر در این سفر که هرگز نباید دیدن آن را از دست بدهید، بزرگترین آبشارهای ویتنام است که همچنین یکی از با شکوه ترین آبشارهای جنوب شرقی آسیا یعنی آبشار بن زو می باشد. این مسافرت شما را از میان یک سری از روستاهای قبیله ای از مردم تای، موُنگ، نونگ و رِد زائو پیش از رفتن به روستای پک بو می گذراند. در آن جا غار کُک بو وجود دارد که به خاطر مربوط بودن به فعالیت های انقلابی که توسط هوشی مین در اوایل سال 1941 رهبری می شد، مشهور است. این پیاده روی نسبتا آسان همچنین امکان تماشای پارک ملی زیبای بابه را مهیا می نماید که محلی برای بسیاری از غارها، دریاچه ها و برکه ها می باشد، بنابراین وسایل شنای خود را آماده کنید.

ها زیانگ (Ha Giang)

اوج مسافرت ها زیانگ صعود به مرتفع ترین قله دونگ وان، که یک شهر مرزی با مجموعه ای اعجاب انگیز از گذرگاه های کوهستانی و دره ها می باشد، است. مسیرهای متعددی که در امتداد کوه ها از دونگ وان به شهر مئوواک طی می گردد، می تواند چالش برانگیز باشند، زیرا عبور از گذرگاه های بسیاری و صعود قله هایی احتیاج است. در این جا چشم انداز ها مهیب و معرکه هستند. در بالای گردنه ماپی لنگ، گسترنمایی از رشته کوه ها، قله های آهکی و تنگ دره ها وجود دارد. سپس، پایین تر به سمت دره های زیبا که کوه های سنگی فراوانی دارد، می رویم. اطمینان حاصل کنید که از کاخ مونگ دیدن کنید که یک عمارت سنتی چینی با چهارخانه دو طبقه است که توسط تاجران چینی با رضایت حاکمان مستعمره فرانسوی در سال 1902 ساخته شده است.

پارک ملی نَم کَت تیِن (Nam Cat Tien National Park)

پارک ملی (تقریبا در 160 کیلومتری شمال شرقی شهر هوشی مین) که یکی از بهترین مقاصد برای سفر به ویتنام است، دارای حیات وحش فراوانی از قبیل گیبون، گوزن یالدار، گراز وحشی، میمون ساق سیاه و گیاهان و حیوانات نادر می باشد. سفر سه روز پیاده روی برای دیدن گیبون ها فرصتی برای دیدن نخستینان در خطر (گیبون ها) در حیات وحش را مهیا می نماید. برجستگی این سفر، بدون شک، دیدن گیبون ها و فعالیت های روزانه آنهاست.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 490

به "بهترین مکان ها برای مسافرت به ویتنام برای کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای مسافرت به ویتنام برای کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید