برگزاری نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس روی میز

به گزارش شارژ 10، نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2020 توکیو با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز برگزار گردید.

برگزاری نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس روی میز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان ، علیرضا رحیمی و محسن رضوانی اعضای هیئت اجرایی کمیته، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته به همراه مهرداد علی قارداشی و فاطمه کیوانی رئیس و نایب رئیس بانوان و کادرفنی تیم های ملی بانوان و آقایان فدراسیون تنیس روی میز برگزار گردید.

در این نشست ابتدا گزارشی از شرایط ورزشکاران به ویژه در سه ماهه گذشته و همچنین شرایط دو ورزشکار ایرانی حاضر در لیگ فرانسه ارائه کردند که خوشبختانه از آمادگی کامل برخوردارند.

باتوجه به اینکه تیم ملی تنیس روی میز مردان 6 اسفندماه راهی قطر برای حضور در دو مسابقه انتخابی و کسب سهمیه برای المپیک 2020 است و تیم دختران با یک فاصله 10 روزه به این مسابقات اعزام می شوند گزارش سرمربیان دو تیم حاکی از آن بود که علی رغم اینکه رقیبان بسیار خوبی دارند و در سطح آسیا پینگ پنگ در سطح جهانی است، اما با این وجود شانس کسب سهمیه را دارند.

ستاد عالی بازی های المپیک به منظور ایجاد انگیزه برای ورزشکاران تنیس روی میز مقرر کرد که هر کدام از ورزشکاران تنیس روی میز پیروز به کسب سهمیه المپیک شوند، مبلغی را که به مدت 18 ماه به ورزشکارانی که پیش از این سهمیه المپیک را بدست آورده بودند پرداخت نموده، به پینگ پنگ بازان راه یافته به المپیک 2020 توکیو نیز پرداخت می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1477

به "برگزاری نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید