با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا شوید

به گزارش شارژ 10، عجیب ترین سینماهای جهان

امروزه عجیب ترین سینماهای جهان مکانی برای جذب جهانگرد شده اند. سینما رفتن خیلی مرسوم و حتی تبدیل به بخشی از صنعت جهانگردی شده است. بسیاری از کشورها در صنعت فیلم سازی و سینما سعی می کنند تا بهترین جاذبه های جهانگردی را در فیلم بگنجانند و به این شیوه تبلیغی غیر مستقیم از جهانگردی کشورشان نیز می کنند. سینما قدمتی دیرینه دارد و حدودا در سال 1895 بود که اولین تئاتر سینما درهای خود را به روی مردم گشود. این تئاتر برلین وینترگارتن نام داشت. مدت ها بعد تماشای فیلم سینمایی و تئاتر به شیوه ای برای تفریح و تفریح تبدیل شد. این سینماهای عجیب و شگفت انگیز با به کار گیری خلاقیت فضای داخلی سینما را عوض نموده اند و سعی در ایجاد فضایی لذت بخش نموده اند. در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا سازیم.

با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا شوید

امروزه نیز فرصت تماشای نمایش زنده در تئاتر و همچنین تماشای فیلم های سینمایی با مضامین مختلف برای ما فراهم است. بیشتر مردم برای تماشای فیلم سینمایی به سینماهای عادی که در منطقه ها مختلف شهر هستند می فرایند؛ پاپ کرن هایی با قیمت بالاتر از آنچه که هست خریداری می کنند تا به تماشای فیلم سینمایی مورد علاقه خود بنشینند. اما جالب است بدانید در جهان سینماهای شگفت انگیزی وجود دارند که هر یک طراحی های منحصر به فردی دارند و حال و هوای شما را عوض می کنند. پس اگر از محیط تکراری سینماها خسته شده اید و احتمالا به یکی از این مقاصد سفر کردید توصیه می کنیم تماشای فیلم سینمایی را در این عجیب ترین سینماهای جهان تجربه کنید.

تئاتر سینمای پاریس | Movie Theater In Paris

تئاتر سینمای پاریس یکی از عجیب ترین سینماهای جهان است که به شکل جالبی طراحی شده است. جایگاه های این سینما به نحو خوشایندی راحت و به شکل قایق هستند. سینمای خلاقانه پاریس به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محبوب تبدیل شده است.

المپیا موزیک هال در فرانسه | Olympia Music Hall In France

این سالن سینمای شگفت انگیز در سال 1889 افتتاح شد و از موقع تا به امروز تغییرات زیادی در آنجا صورت داده شد. یکی از این تغییرات اضافه کردن صفحه های نمایش فیلم سینمایی بود. این تخت هایی که در تصویر می بینید به طور دائم در این سالن سینما وجود ندارند و فقط مدتی به عنوان ابزار تبلیغاتی رویدادی خاص مورد استفاده بودند.

سینمای پولا آرِنا در کرواسی | Pula Arena

سینمای پولا آرِنا تنها بازمانده از معماری رومانیایی با برج هایی در 4 طرف هست. تمام 3 طرف این محوطه تاریخی به طور کامل محافظت شده اند. سینمای پولا آرِنا در بین سال های 27 قبل از میلاد مسیح و سال 68 بعد از میلاد مسیح احداث شده است. این جاذبه تاریخی تفریحی ششمین صحنه بزرگ برجای مانده از دوران رومانیایی ها است.

تئاتر یورانیا نشنال فیلم در مجارستان | Hungary

ساختمان فوق العاده سینما تئاتر یورانیا نشنال فیلم از نمای خارجی و دکوراسیون داخلی فوق العاده ای برخوردار است. این سینمای بی نظیر یکی از جواهرات گرانبهای مجارستان محسوب می شود و در میان جاذبه های تماشای مجارستان واقع شده است. سینما تئاتر یورانیا نشنال فیلم یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان است.

سینمای پوسکین آرت در بوداپست مجارستان | Puskin Art Cinema

پوسکین آرت سینما در بوداپست مجارستان واقع شده است. این سینمای شگفت انگیز حدود سال 1926 افتتاح شد و از آن دوره تا به امروز زیباترین سینمای شهر است. در سال 2013 این سینما توسعه داده شد و 2 سالن کوچک دیگر به آن اضافه شد. زیبایی این سالن سینما عجیب بوده و همگان را به حیرت وا می دارد.

اورنج سینما در پکن چین | Orange Cinema

اورنج سینما در مرکز خرید پاسفیک دپارتمنت پکن چین واقع شده است. این سینما در سال 2011 افتتاح شد و فضایی لوکس و بی نظیری دارد. این سینما یکی از انحصاری ترین سینماهای چین است. علت استفاده از نام اورنج این است که رنگ نارنجی سمبل غروب خورشید است. هنگام غروب خورشید هم الهام بخش تفریحات لذت بخش و قرارهای اجتماعی می باشد. رنگ صورتی هم نماد شادی و خوشی است. اورنج سینمای پکن از عجیب ترین سینماهای جهان است.

این سینما مجهز اتاق های اختصاصی برای تماشای فیلم، کافه، اتاق پیانو و امکانات لوکس دیگری از این قبیل می باشد. تماشای فیلم در این سینمای شگفت انگیز تجربه ای بی نظیر است.

سینما بلیتزمگاپلکس در اندونزی | Blitzmegaplex cinema Indonesia

سینما بلیتزمگاپلکس در اندونزی دارای چند شعبه است و از جمله سینماهای زنجیره ای محسوب می شود. این سینما در سال 2013 افتتاح شد و در مبل های راحت و زیبای آن در جاکارتا از معروفیت خاصی برخوردارند. قیمت بلیت های این سینما 3 برابر سینماهای معمولی هستند اما با این وجود استقبال زیادی از آن ها شده است.

تئاتر سینمای شگفت انگیز فاکس در دیترویت میشیگان | Fox Theater

صحنه این سینمای شگفت انگیز شاهد بزرگان فراوانی بوده و در میان برترین سینماهای بزرگ آمریکا واقع شده است.

سینما تئاتر اوریندا کالیفرنیا | Orinda Theater

سینما تئاتر اوریندا کالیفرنیا از دیگر سینماهای شگفت انگیز دینا است. این سینما در سال 1941 افتتاح شد. این سینما فیلم های روز را به نمایش می گذارد، اما دکوراسیون نوستالژیک آن بازدیدکنندگان را به گذشته می برد. این سینما نیز یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان است.

تئاتر سی فی داین این در استودیوی دیزنی هالیوود | Sci-fi Dine-in Theater

اگر در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کنید یا اگر مسیرتان به آنجا افتاد حتما از این تئاتر سینمای شگفت انگیز تماشا کنید. سینما سی فی داین این یکی دیگر از جالب ترین سینماهای جهان است.

امروزه تماشای فیلم های سینمایی در سینما یکی از تفریحات محبوب مردم جهان بشمار می رود. خیلی از افراد در اوقات فراغت ترجیح می دهند به سینما بفرایند و فیلم سینمایی مورد علاقه خود را تماشا کنند. در برخی کشورها صاحبان خلاق سینما برای ارائه خدماتی متفاوت دکوراسیون منحصر به فردی را طراحی کرده اند.

در بالا به چند نمونه از عجیب ترین سینماهای جهان اشاره شد. این سینما ها با خلاقیت و دکوراسیون خاصی که دارند به یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار در جهان تبدیل شده اند. اگر به یکی از مقاصد عنوان شده در بالا تور سفر خریداری کردید، از قلم نیاندازید سری به این سینماها بزنید.

منبع: earthporm

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1968

به "با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید