ایسوس از لپ تاپ های هوش مصنوعی مخصوص تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد

به گزارش شارژ 10، ایسوس در نمایشگاه IFA 2024 دو لپ تاپ نو به نام های Vivobook S 15 و ProArt PZ13 با پردازنده اسنپدراگون X پلاس و امکانات هوش مصنوعی مجذوب کننده معرفی کرد.

ایسوس از لپ تاپ های هوش مصنوعی مخصوص تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد

ایسوس در جریان نمایشگاه IFA 2024 از دو لپ تاپ تازه رونمایی کرد که با بهره گیری از پردازنده های سری اسنپدراگون X پلاس، تجربه ای بی نظیر از هوش مصنوعی و عملکرد سریع و بهینه را برای کاربران خود به ارمغان می آورند. این دو مدل یعنی ایسوس Vivobook S 15 و ProArt PZ13، به طور خاص برای حرفه ای ها و خالقان محتوا طراحی شده اند که در پی دستگاهی سبک، قدرتمند و مناسب برای کارهای روزمره یا هنری هستند.

لپ تاپ ایسوس Vivobook S 15

Vivobook S 15 یکی از این دو مدل است که به پردازنده اسنپدراگون X پلاس مجهز شده و با گرافیک آدرنو و 16 گیگابایت رم، توانایی پردازش بالا و عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش OLED با میزان 15.6 اینچ و وضوح Full HD+ است که نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت دارد.

یکی از ویژگی های شاخص این نمایشگر کاهش 70 درصدی نور آبی است که به حفظ سلامت چشمان کاربران یاری می نماید. با قیمت 899 دلار، این لپ تاپ با طراحی سبک و عملکرد بی صدا، گزینه ای ایده آل برای حرفه ای های دفتر کار یا دانشجویان است.

لپ تاپ ایسوس ProArt PZ13

از سوی دیگر، لپ تاپ ایسوس ProArt PZ13، گزینه ای پیشرفته تر برای خالقان محتوا است. این لپ تاپ نیز از همان پردازنده، گرافیک و رم Vivobook S 15 بهره می برد اما با نمایشگر کوچکتر 13.3 اینچی OLED با وضوح 3K و قابلیت لمسی همراه شده است. این صفحه نمایش از قلم پشتیبانی می نماید که برای هنرمندان و طراحان بسیار کارآمد است.

ایسوس ادعا می نماید که باتری این مدل می تواند تا 21 ساعت پخش ویدئوی FHD را پشتیبانی کند و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی SSD آن نیز بخش بزرگی از پروژه های کاربران را در خود جای می دهد. ProArt PZ13 با قیمت 1099 دلار راهی بازار می گردد.

هر دو لپ تاپ ایسوس Vivobook S 15 و ایسوس ProArt PZ13 به طور کامل از Wi-Fi 7 پشتیبانی می نمایند و با طراحی های سبک و مدرن خود، انعطاف پذیری و قدرت بالایی را به کاربران ارائه می دهند. ایسوس با این دو مدل، کوشش نموده تا به نیازهای مختلف کاربران، از دفتر کار گرفته تا استودیوهای طراحی و فراوری محتوا، پاسخ مناسبی بدهد و تجربه استفاده از هوش مصنوعی در لپ تاپ ها را به سطح تازهی ارتقا دهد.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1403 بروزرسانی: 14 شهریور 1403 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2305

به "ایسوس از لپ تاپ های هوش مصنوعی مخصوص تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس از لپ تاپ های هوش مصنوعی مخصوص تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید